به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت:

دیدار دانش آموزان نخبه ورزشی با فرماندار اسلام آباد غرب+عکس

کد خبر: 295788
|
11:03 - 1395/08/12
نسخه چاپی
دیدار دانش آموزان نخبه ورزشی با فرماندار اسلام آباد غرب+عکس
اسلام آبادخبر: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان نخبه ورزشی با فرماندار اسلام آباد غرب دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی  پنج نفر از دانش آموزان برتر کشوری در رشته های دو میدانی و فوتسال با فرماندار اسلام آباد غرب دیدار وگفتگو کردند.

 

در این دیدار ابتدا جاسم هاشمی ،معاون تربیت بدنی و پرورشی مدیریت آموزش وپرورش ضمن ارائه گزارشی از توفیقات ورزشی دانش آموزان شهرستان برنامه های حوزه معاونت تربیت بدنی جهت ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را ارائه داد.

 

فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن قدردانی از موفقیت نخبگان و قهرمانان در عرصه های مختلف علمی و ورزشی، گفت: این موفقیت ها نشان دهنده درایت، هوشمندی و توان بالای این افراد است.


وی افزود: این از افتخارات شهرستان اسلام آباد است که جوانانی مانند کیانوش رستمی واین دانش آموزان عزیز در این مرز و بوم با عزم راسخ، قله های رفیع افتخار را فتح و موجب اعتلای نام ایران اسلامی در جهان و در کشور می شوند.

 

افشین کریمی نخبگان و ورزشکاران برجسته را الگویی شایسته برای جامعه عنوان کرد و گفت: باید با برجسته سازی و معرفی قهرمانان و ارزش نهادن به افتخار آفرینی آنها، شور و نشاط نسل جوان را افزایش دهیم . ایشان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد رشد علم در ایران باعث تضمین آینده کشور می شود.

 

در پایان لوح قهرمانی به همراه هدایایی به دانش آموزان اهداء گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد