سردار نقدی در نشست خبری هفته بسیج:

صدای شکستن نظام لیبرال دمکراسی شنیده می شود/ اشتیاق برای دفاع از حرم نشان دهنده انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی است

کد خبر: 295869
|
15:02 - 1395/08/24
نسخه چاپی
صدای شکستن نظام لیبرال دمکراسی شنیده می شود/ اشتیاق برای دفاع از حرم نشان دهنده انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی است
رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تمام نشانه هایی که در فروپاشی کمونیست شاهد بودیم را اینک در غرب مشاهده می کنیم و مردم مصمم تر از گذشته به دنبال تحقق دمکراسی واقعی در جهان هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر؛ نشست خبری سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در سالن شهید آوینی مرکز بسیج سازمان صداوسیما آغاز شد.


این نشست به منظور تشریح برنامه ها و فعالیت های متعدد و متنوع بسیجیان در زمینه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی، هنری و ... در ده ها هزار پایگاه بسیج سراسر کشور و همچنین اعلام عملکرد بسیج به افکار عمومی با حضور رسانه های داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

سردار نقدی در این نشست خبری با بیان اینکه از یک سو شاهد پیشرفت،مقاومت،انسجام نظام جمهوری اسلامی و نقش مقاومت اسلامی و از سوی دیگر شاهد مقاومت در مقابل زور و ظلم مستکبران در منطقه هستیم، گفت: ان شالله با انسجام مردم انقلابی شاهد رهایی ملت ها از دست متجاوزان خواهیم بود و می توانیم مشت محکم و ضربه مهلکی به دهان استکبارجهانی بزنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد فروپاشی اردوگاه غرب و استکبار جهانی هستیم و تمام نشانه هایی که در فروپاشی کمونیست شاهد بودیم را اینک در غرب مشاهده می کنیم و مردم مصمم تر از گذشته به دنبال تحقق دمکراسی واقعی در جهان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: هفته بسیج را تا انقلاب حضرت مهدی ادامه خواهیم داد و این نهضت ادامه پیدا خواهد کرد و عنوان هفته بسیج امسال را هفته بسیج انقلابی و خدمت گزاری نام گذاری نموده ایم.

سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای مادی و معنوی بسیاری را به همراه داشته است و ما خوبی ها و پیشرفت های بسیار و فراوانی را از انقلاب اسلامی دریافت کرده ایم.

وی ابراز داشت: مردمی که در جبهه های لبنان، عراق و فلسطین مسیر مقاومت را تجربه کرده و آزمایش شده اند و این مسیر را تا پاک کردن لوس وجود مستکبران ادامه خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به استقبال زیاد جوانان برای پیوستن به جبهه های مقاومت در سوریه گفت: امروز ما شاهد این قضیه هستیم که جوانان و نوجوانان اصرار زیادی دارند که به جبهه های دفاع از حرم جضرت زینب(س) اعزام شوند و این موضوع نشان دهنده انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان نسل های امروزی است.

سردار نقدی در ادامه  برنامه  های محوری  هفته بسیج  را  اعلام  کرد و افزود: در روز چهارشنبه 26 آبان، ساعت 10 صبح میثاق بسیجیان در حرم مطهر امام خمینی(ره) را در برنامه خود داریم  و در روز پنجشنبه 27 آبان، در سفر به قم  دیدار با مراجع عظام تقلید و شنبه 29 آبان تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تجلیل  می‌شود.

وی در ادامه  تشریح  برنامه  های هفته بسیج گفت: در روز یکشنبه 30 آبان با شعار بسیج، پژواک ندای زینب(س) که در این روز، شرکت گسترده بسیجیان در راهپیمایی اربعین حسینی(جاماندگان از اربعین) و مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) را در برنامه  خود  داریم  که با  همکاری  بسیج  جامعه  زنان  اجرا  خواهد  شد  و  دوشنبه 1 آذر با شعار «بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی» برنامه گفتگوی نخبگان بسیجی با دانش آموزان در سراسر کشور و افتتاح 500 مهد قرآن بیسج با عنوان طلوع نسل نور و سه شنبه 2 آذر با شعار «بسیج ،انقلابی گری و پیشرفت» برنامه حضور نخبگان سیاسی و فرهنگی در دانشگاه ها و جشنواره علمی در دانشگاه صنعتی شریف را  خواهیم  داشت.

رئیس سازمان بسیج اظهار داشت: روز چهارشنبه 3 آذر با شعار «بسیج، انقلابی گری و کار آفرینی» برنامه همایش بزرگ فرماندهان و مدیران جوان بسیج و گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج قوه قضائیه و پنجشنبه 4 آذر با شعار «بسیج، انقلابی گری و ایثار» برنامه جشنواره مالک اشتر(با حضور هزار نفر از فرماندهان پایگاه های نمونه بسیج از سراسر کشور در سالن 5 آذر بسیج)، برگزاری یادواره شهدای محله، دعای کمیل در کربلاِ، عطرافشانی مزار شهدا، جمعه5 آذر با شعار «بسیج،انقلابی گری و اقتدار جهانی» برگزاری دعای ندبه در کربلا، اجتماع بزرگ بسیجیان مدافعان حرم با حضور صدها هزار بسیجی همزمان در سراسر کشور، سخنرانی سردار ریاست محترم سازمان بسیج در نماز جمعه، رزمایش بسیجیان در هرمزگان.

سردار نقدی گفت: شنبه 6 آذر با شعار «بسیج، انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافیگری» برنامه افتتاح نمایشگاه قطب های صنایع تبدیل و اقتصاد مقاومتی و آغاز واکسیناسیون دام و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی(دانشگاه تربیت مدرس) و همایش و نمایشگاه مبارزه با فساد در دانشگاه شهید بهشتی و... از جمله های برنامه های بسیج در هفته بسیج است. 
در ادامه  این  نسشت  خبری  خبرنگاران  داخلی  و خارجی  سوالات  خود  را  از سردار  نقدی رئیس سازمان  بسیج  مستضعین  کشور  پرسیدند:

خبرنگار  شبکه  الجزیره در خصوص  نقش بسیج مستضعفین ایران در فتوحات و پروزی های جنگ عراق علیه  داعش از سردار نقدی سوال کرد؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن  چیزی  که الان  دیده  نمی شود و گفته نمی شود  نقش بسیج  درمبارزه با تروریسمی است که  اکنون  برای ایجاد ناامنی در ایران  تامین می شود.  امریکایی ها   در شرق کشور ما  در آن طرف مرزهای ما  اردوگاه های  مفصلی برای  تامین، تجهیز و آموزش  تروریست  ها دارند این  اردوگاها در آن طرف مرزها   در غرب کشور هم وجود دارند و ما از آن ها مطلع  هستیم.
وی ادامه داد:  سرمایه  گذاری  امریکایی ها  برای ناامنی ایران  انجام  داده اند  و انجام  می دهند  کمتر از سرمایه گذاری آن ها برای سوریه وعراق نیست  ولی  حضور منسجم  بسیج  و استفاده  بسیار خوب ازظرفیت های بسیجیان کشور  وحضور  مدبرانه  سپاه  پاسدارن در مرزهای شرقی و  غربی  کشور  باعث شده  که این  توطئه بزرگ  امریکایی  عقیم  بماند.
وی  از اقدامات  تروریستی  بسیاری که علیه جمهوری اسلامی  ایران  انجام  می شود  خبر داد و افزود: ما شاهد بمب هایی هستیم  که  در مرز های ما  کار کذاشته  شده اند ما هر روز شاهد عاملان انتحاری هستیم که قصد ورود به کشور را دارند  تا  اهداف شوم  خود  را  اجرایی  کنند  ولی  ما آن توطئه ها را  همان جا در مرز های  کشور خفه میکنیم و اجازه  نمیدهیم  آنها وارد  کشور بشوند و شکست  می‌خورند و  چون  اکنون  در کشور یک  ثبات  و امنیتی برقرار است  این  حرکت عظیم  دیده  نمی‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما  اکنون بسیجیانی را  دارم  که  مثل  شهید  فهمیده  که  برای  حفظ انقلاب  و کشور  خودش را  به زیر تانک  انداخت  حاضر هستند  برای  کشور از جان  خود  بگذرند  و تا این  حد  ایثار و  فداکاری کنند.


وی ادامه داد: ما بسیجیانی را داریم  که  وقتی عامل انتحاری را  در  مسجد  زابل  و زاهدان  شناسایی کردند  رفتند و  آن عامل انتحاری را  بقل  کردند  تا مانع از آسیب بیشتر به  دیگران  بشوند  و  شهید  شدند  این  به  آن معنا است  که فهمیده ها هنوز در نسل  چهارم  انقلاب استمرار دارند. این  حقیقت  ضد  تروریستی  است  که وجود  دارد  شهید  محمد جندقی  شهید، مرتضی آسوده،  شهید حامد وزین،  شهیدمحمد کیخواه، همه اینها شهدای استشهادی هستند  این پدیده  هیچ  کجای دنیا دیده نمی‌شود  در مقابل  پدیده  انتحاری  در هرجای  دنیا صحبت از عامل  انتحاری می‌شود  همه  فرار می‌کنند  ولی این جا عامل انتحاری را  می‎گیرند و خودشان  شهید می‌شوند.  

سردار نقدی افزود:  کشور عراق یک  بسیج مردمی  بسیار بزرگ  دارد  که  اصلا  نیازی به  بسیج  کشور ما ندارد  ولی بعضی از بسیجیان بوده اند  که برای زیارت  به  عراق رفته  و در لشکر  های بسیج مردم  عراق عضو  شده  و  بعضا  به  درجه  فرماندهی هم رسیده  و شهید  هم  شده  اند  ولی در کل عراق نیازی به  نیروهای بسیجی ما در عراق و مبارزه با  تروریست  های  تکفیری ندارد  چون  خود  مردم  عراق  یک  نیروی بسیج  مردمی بسیار قدرتمند  به  نام  الحشد الشعبی را دارد و حضور ما در سوریه و عراق به  صورت  مستشاری است  و فقط  انتقال  تجربیات  و دانش به  نیروهای این دو کشور صورت  میگیرد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد