امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه:

روحیه انقلابی را حفظ کنید ،انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن ملاک است

کد خبر: 295877
|
16:13 - 1395/08/28
نسخه چاپی
 روحیه انقلابی را حفظ کنید ،انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن ملاک است
اسلام آبادخبر:امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب گفت:اگر در کربلا عدم بصیرت سلیمان بن صرد خزاعی نبود واقعه کربلا به جور دیگری رقم می خورد و اگر تعلل ابراهیم ابن مالک اشتر نبود قیام مختار هم به نحوی دیگری رقم می خورد بصیرت یعنی اینکه به موقع بفهمیم کجا عمل کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام کرمی امام جمعه موقت شهرستان اسلام آبادغرب در ابتدای خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد:روش حکومت داری در دین اسلام روش امام و امت است به این معنی که امام باشد و مردم گوش به فرمان او باشند همانطوری که پیامبر (ص) بود و مردم گوش به فرمان او بودند و پیامبر (ص) وجود مبارک علی بن ابی طالب (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرد و قرار بود علی (ع) باشد و امتش، اما راه کج شد.

 

وی افزود: قرار بود امام زمان (عج) در بین ما باشد و ما سمعا و طاعتا گوش به فرمان ایشان باشیم اما از همان روز واقعه غدیر مسیر تغییر کرد.

 

حجت الاسلام کرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مطلبی که امام جمعه محترم شهرستان در خطبه گذشته بیان کرده بود گفت: ظاهرا سخنان حجت الاسلام والمسلمین محمدی پور در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به طبع بعضی از عزیزان مسئول خوش نیامده .

 

وی افزود:رهبر انقلاب می فرماید همیشه با مردم شفاف باشید انقلاب اسلامی مطعلق به مردم است پس با مردم روراست باشید .

 

کرمی خاطرنشان کرد:عزل و نصب هایی که امام جمعه محترم فرمودند منظور تغیرات در سطح مدیران شهرستان می باشد والا هر مدیری می تواند معاون خودش را تغییر دهد و این یک امر طبیعی است اما امام جمعه محترم که فرمود قبلا" اگر مسئولی برکنار یا مسئول جدیدی می آمد، با امام جمعه مشورت می کردند، منظور ایشان  از باب مدیران شهرستان است حرف ما در باب معاونین نیست .

 

حجت الاسلام و المسلمین کرمی با اشاره به زمزمه تغیرات در بعد مدیریتی برخی ادارات شهرستان عنوان کرد:یکی از مواردی که امام جمعه محترم متذکر شدند که بنده در خطبه های نماز جمعه به آن  تاکید کنم این است که اخیرا زمزمه جابجایی آقای رجبی مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان است که از نیروهای با ارزش و لایق می باشد.

 

وی افزود: جابجایی صورت نگرفته ولی زمزمه هایی وجود دارد و اگر به نظر امام جمعه محترم توجه می کنید نظر ایشان در این رابطه این است که آقای رجبی از مدیران لایق و با ارزش می باشد.

 

کرمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان عنوان کرد: روحیه انقلابی را حفظ کنید ،انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن ملاک است بصیرت یعنی بدانید که با چه کسی طرف هستید و در باره شما چه فکری می کند.

 

اگر در کربلا عدم بصیرت سلیمان بن صرد خزاعی نبود واقعه کربلا به جور دیگری رقم می خورد و اگر تعلل ابراهیم ابن مالک اشتر نبود قیام مختار هم به نحوی دیگری رقم می خورد بصیرت یعنی اینکه به موقع بفهمیم کجا عمل کنیم.

 

وی با بیان تعریف بصیرت از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظه العالی) گفت:اگر چشم خود را ببندید قطعا ضربه خواهید خورد ،مردم بصیرت دارند ولی تعجب من از بعضی نخبگان است که آنها چرا بصیرت ندارند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد