شهردار اسلام آبادغرب در پاسخ به پیگیری اسلام آبادخبر عنوان کرد:

دستفروش خودش در واکنش به تذکر ماموران سد معبر ماهی ها را به زمین ریخته

کد خبر: 295973
|
11:50 - 1395/09/22
نسخه چاپی
دستفروش خودش در واکنش به تذکر ماموران سد معبر ماهی ها را به زمین ریخته
اسلام آبادخبر: شهردار اسلام آبادغرب در خصوص حرکت ناپسند لگد زدن مامور شهرداری به سینی دست فروش، گفت: مامور شهرداری ماهی دستفروش را به زمین نریخته بلکه دست فروش خودش در واکنش به تذکر ماموران سد معبر ماهی ها را به زمین ریخته است و فیلم دوربین های نیروی انتظامی قطعا" گویای این موضوع می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، چند روز پیش در فضای مجازی موضوع لگد زدن مامور شهرداری اسلام آباد غرب به سینی ماهی، دستفروشی که از این راه امرار و معاش می کند، مطرح شد و واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی داشت؛ عده ای از مردم بخاطر حرکت ناپسند مامور اجرائیات، خواستار برخورد با این مامور شدند و در ادامه برخی از اعضای شورای شهر در بیانیه هایی از مردم عذرخواهی کردند و شهردار را مکلف به پیگیری و برخورد با این موضوع نمودند.

 

 

پس از چند روز که تب و تاب موضوع خوابیده خبرنگاراسلام آباد خبر، جزئیات موضوع و اقدامات انجام شده در این خصوص را از شهردار اسلام آبادغرب پیگیری نموده است.

 

همایون نوری در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار داشت: به نظر من عده ای هستند که با شهرداری غرض ورزی دارند، اگر این غرض با شخص بنده است؛ که من حاضرم بخاطر منافع مردم شهر با این پست  خداحافظی کنم، اما اینکه برخی افراد به طور کل با شهرداری درگیر هستند، این مشکل باید حل شود.

 

وی افزود: بر اساس ماده 55 قانون شهرداری ها، بنده و در شهرداران کل کشور وظیفه رفع سد معبر را بر عهده داریم و در این راستا نیرو های اجرائیات شهرداری شبانه روز فعالیت می نمایند.

 

شهردار اسلام آبادغرب در خصوص حرکت ناپسند لگد زدن مامور شهرداری به سینی دست فروش، گفت: مامور شهرداری ماهی دستفروش را به زمین نریخته بلکه  دست فروش خودش در واکنش به تذکر ماموران سد معبر ماهی ها  را به زمین ریخته است و فیلم دوربین های نیروی انتظامی قطعا" گویای این موضوع می باشد.

 

وی با بیان اینکه این شخص اولین بار نیست که چنین حاشیه هایی را ایجاد می کند، گفت:  من حاضرم ثابت کنم که وضعیت مالی این شخص از مغازه داران شهر هم بهتر است.

 

مهندس نوری گفت: کسانی که نسبت به این موضوع انتقاد می کنند، زمانی انتقاد کرده اند که خیابان های اسلام آبادغرب بخاطر ازدحام دست فروشان جای نفس کشیدن ندارد، وقتی هم به وظیفه عمل می کنیم این چنین می شود.

 

وی با بیان اینکه؛ ما نمی توانیم هر روز اسباب دست یک نفر باشیم، خاطرنشان کرد: به نظر من اجرای قانون برای بنده و هر مسئولی مهم تر است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب