مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اسکان رایگان دانش آموزان نیازمند در کمیته امداد اسلام آبادغرب

کد خبر: 296020
|
12:07 - 1395/09/30
نسخه چاپی
تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اسکان رایگان دانش آموزان نیازمند در کمیته امداد اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب گفت: ۴۴ دانش آموز نیازمند در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد اسلام آبادغرب اسکان داده شده است.

سید مهدی حجازی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اسکان و اقامت رایگان دانش آموزان نیازمند در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب تخصیص داده شده است.

 

 

وی با اشاره به خدمات متنوع مجتمع شبانه روزی کمیته امداد به دانش آموزان ساکن در این مجتمع، اظهار کرد: این نهاد با هدف اسکان دانش آموزان مناطق محروم و روستایی و بهره مندی آنان به صورت رایگان از برنامه های تربیتی، ورزشی و تفریحی مبادرت به استقرار مجتمع های شبانه روزی  اقدام کرده که هم اکنون ۴۴ دانش آموز مناطق محروم و روستایی در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب اسکان و از خدمات این مجتمع بهره مند می شوند.

 

 

مدیر کمیته امداد اسلام آبادغرب با تاکید بر اینکه اهتمام به تحصیل رایگان و ایجاد بستر لازم برای ارائه آموزش های تربیتی، فرهنگی و فنی و حرفه ای به دانش آموزان نیازمند یکی از اصلی ترین رسالت های این نهاد به شمار می رود، افزود: امسال بیش از ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اسکان و اقامت رایگان دانش آموزان نیازمند در مجتمع شبانه روزی کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب تخصیص داده  شده است.

 

 

حجازی با یادآوری اینکه مجتمع شبانه روزی کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب از سال۷۲  فعالیت خود را برای اسکان و ارائه خدمت به دانش آموزان تحت حمایت آغاز کرده، خاطرنشان کرد: این مجتمع از ابتدای فعالیت تاکنون بیش ازهزار و ۱۰۰ دانش آموز در دل خود اسکان که بسیاری  از این دانش آموزان با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی راهی مراکز آموزش عالی، دانشگاه ها و همچنین در مشاغل اداری و دولتی مشغول به کار شده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب