وبلاگ " افسران جوان جنگ نرم "

جنگ تمام نشده جبهه عوض شده است

کد خبر: 296220
|
15:36 - 1395/11/06
نسخه چاپی
جنگ تمام نشده جبهه عوض شده است
ما هم بیایم در فضای مجازی با انجام کار های ارزشی و فرهنگی و مذهبی ارزش ها و فرهنگ خودمان را به جهانیان بشناسانیم .و دین مبین اسلام را در فضای مجازی تبلیغ کنیم .
 
 
 

وبلاگ " افسران جوان جنگ نرم " نوشت :

 

 

                                 برای دانلود با کیفیت عالیاینجاکلیککنید (دانلودکنید)

وبلاگجنگ نرمنوشت :

 دشمن جنگ را از فضای حقیقی و واقعی به فضای مجازی کشیده.جنگی را شروع کرده که بی سرو صدا تلفات زیادی را میگیره و از همه راههای مختلف برای نابودی و ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی استفاده میکند .آری اسم این جنگ، جنگ نرم استجنگی که دشمن اعتقادات و ایمان و ارزش ها را نشانه رفته .جامعه ما هنوز در دوران جنگ است و فقط از شکل سخت افزاری به نرم افزاری تبدیل شده است و شکل جبهه عوض شده است.اگر روزی جوانان ما با اخلاص و ایمان مقابل کفر می ایستادن و اجازه ندادن دشمن به خاک این کشور نفوذ کنند حالا هم باید اخلاص و ایمان خودشان را قوی کنند و اجازه ندهند که دشمن به قلبشون نفوذ کند اجازه ندهند که به اعتقادات و دهنشان نفوذ کند.

اگر روزگاری جوانان عزیز کشورمان سلاح بدست گرفتند تا اجازه ندهند دشمن به کشور وارد شود الان هم باید این سلاح را بدست گرفت ما نه از نوع سلاح جنگ سخت بلکه سلاح مقابله با جنگ نرم .

این سلاح ها هزینه های زیادی ندارد لازم نیست هر چند گاهی روغن کاری و از این جور کار بکنیم بلکه باید با این سلاح ها نقشه های دشمن را به خودشان برگردانیم .اگر می بینیم دشمن سایت بزرگی را ایجاد کرده برای تخریب باور ها و ایمان جوانان مسلمان ما هم بیایم یک سایت بزرگتر از اون را بسازیم برای نشر معارف اسلامی و فرهنگ ایرانی.اگر می بینیم دشمن کانالی را راه اندازی کرده برای تخریب بارو های مردم و تبلیغ دین و مذهب باطل ما هم بیایم کانالی را راه اندازی کنیم با هدف تبلیغ دین اسلام .اگر میبینیم دشمن اومده صفحه ای در ایستاگرام و تویترو ... ایجاد کرده برای تغییر افکار عمومی وایران هراسی و اسلام هراسیما هم بیایم صفحه ای بسازیم با هدف آشنایی مردم جهان با اسلام و قرآن .بیایم در این صفحات و وبلاگ ها و ... معارف اسلامی و ایرانی و قرآن را به همه جهان بشناسانیم .

وقتی می بینیم دشمن در فضای مجازی به دین و مذهب و اعتقادات ما توهین میکندما هم بیایم در فضای مجازی با انجام کار های ارزشی و فرهنگی و مذهبی ارزش ها و فرهنگ خودمان را به جهانیان بشناسانیم .و دین مبین اسلام را در فضای مجازی تبلیغ کنیم .

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نویسنده مطالب و طراحی پوستر توسط : مدیر وبلاگجنگ نرم www.jnarm.blogfa.com

                                 برای دانلود با کیفیت عالیاینجاکلیککنید (دانلودکنید)

                                                   

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب