به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر برگزار شد:

نواختن زنگ انقلاب در اسلام آبادغرب/ دیدار با امام جمعه شهرستان

کد خبر: 296245
|
12:35 - 1395/11/12
نسخه چاپی
نواختن زنگ انقلاب در اسلام آبادغرب/ دیدار با امام جمعه شهرستان
اسلام آبادخبر: به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان پس از دیدار با امام جمعه،زنگ انقلاب در دبیرستان شهید ریزه وندی اسلام آباد غرب به صدا در آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت اولین روز دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان با حضور در بیت  امام جمعه به نمایندگی از ولی فقیه با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب دراین دیدار باتبریک این ایام گفت انقلاب اسلامی  عزت نفس را به مردم بازگرداند و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب بود.


وی  با بیان اینکه؛ نوع این نظام الگویی مناسب برای انقلاب های نو پا در دنیاس، تافزود: جمهوری اسلامی به قدرتی رسیده که  هر مذاکره ای درخاورمیانه بدون حضور ایران بی معنی است.

 



 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر،پس از این برنامه، با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولین و جمعی از دانش آموزان زنگ انقلاب در دبیرستان شهید ریزه وندی اسلام آباد غرب به صدا در آمد.

 

حسن رجبی، مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در اين آيين با بيان اين که دهه فجر بازخواني ارزش هاي انقلاب اسلامي است گفت: اگر ما هر سال در اين ايام جشن هاي انقلاب را برگزار مي کنيم، جز بازخواني ارزش هاي انقلاب اسلامي هدف ديگري نداريم.

 

وي حفظ ارزش هاي اسلامي را مهمترين دستاورد انقلاب اسلامي عنوان کرد و گفت: تحقق شعار استقلال، آزادي جمهوري اسلامي و وحدت کلمه و يکپارچگي از مهمترين ارزش هاي انقلاب اسلامي هستند.

 

رجبی با اشاره به رشادت ها ومبارزات انقلابیون السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ انقلاب شهید والامقام شهید رجایی و آیت اله هاشمی به بزرگی یاد کرد و از دانش آموزان خواست با درس خواندن وتهذیب از مرزهای فکری و فرهنگی کشور دفاع نمایند.

 

 

در ادامه  حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه  شهرستان طی سخنانی گفت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران، بدون شک معجزه اي الهي بود که به دست معجزه گر مردي از سلاله پاک رسول خدا (ص) به انجام رسيد و چشم اميد مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خيره ساخت.

 

وي افزود: تأثير سريع انقلاب اسلامي در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غيرمسلمان در بسياري از کشورهاي تحت سلطه استعمار، گواه روشني بر اين مدعاست.

 

محمدی پور در ادامه  تعریف واژهای قرآنی که با فرهنگ انقلاب همراه شده اند را تشریح کرد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب