گزارش تصویری/

تجلیل از حامیان و بازیکنان تیم هندبال اسلام آبادغرب

کد خبر: 296966
|
17:18 - 1396/01/24
نسخه چاپی
تجلیل از حامیان و بازیکنان تیم هندبال اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مراسم تجلیل از حامیان، بازیکنان و مربیان تیم هندبال اسلام آبادغرب با حضور پیشکسوتان ورزشی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، تیم هندبال شهرستان اسلام آبادغرب در مسابقات اخیر به قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دست یافت، به همین مناسبت شامگاه چهارشنبه 23 فروردین 95 مراسم تجلیل از حامیان، بازیکنان و مربیان تیم هندبال اسلام آبادغرب با حضور پیشکسوتان ورزشی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم؛ پرویزی رئیس هیئت هندبال شهرستان وسلیمی رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه ضمن گزارشی از برنامه ها و حمایت های صورت گرفته، هرکدام به معرفی پتانسیل ها و دستاوردهای این ورزش در شهرستان پرداختند.

 

در ادامه دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آبادغرب با ارائه گزارشی از کلیات اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی از شهرستان به بیان برنامه های حمایتی خود از ورزش شهرستان پرداخت.

 

بابایی معاون عمرانی فرماندار نیز با تأکید بر حمایت های بیشتر از ورزش های ملی شده نظیر هندبال شهرستان، قول رفع نیاز زیرساخت های ورزشی شهرستان را به ورزشکاران داد.

 

در این مراسم با حضور مسئولین بانک سپه استان و شهرستان بصورت ویژه از زحمات سرپرست تیم هندبال شهرستان(سجاد اعظم) از کارکنان بانک سپه شهرستان و برادر ایشان که ملی پوش هندبال بوده، قدردانی بعمل آمد.

 

پایان بخش مراسم اهدای کاپ قهرمانی به علیکرمی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آبادغرب بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها