مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 297545
|
15:38 - 1396/04/10
نسخه چاپی
مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: پیش از ظهر امروز با حضور خانوده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز با حضور خانوده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان مراسم یادواره شهدای قورچی باشی در مسجد جامع شهرستان برگزار شد

.

در این مراسم قدرت الله نجفی رییس بنیاد شهید شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود

 

 

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان در خصوص مقام والای شهدا به ایراد سخن پرداخت و در ادامه حاج جبار شرفی از یادگاران و پیشکسوتان  دوران دفاع مقدس و همرزم 19 شهید سپاه اسلام آبادغرب و دالاهو در منطقه قورچی باشی به بیان خاطراتی از این شهدای عزیز پرداخت

 

 

در ادامه مراسم سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه اسلام آبادغرب بیان کرد: شهدایی که در اینجا عکسشان را می بینید با عملشان کار کردند نه با حرف، چون اگر با حرف کار می کردند الان مثل ما در اینجا بودند و صحبت می کردند.

 

وی افزود: اگر امنیتی داریم مدیون خون شهداست چون با عمل کار کردند و وظیفه همه ی ما نسبت به شهدا این است که  بخاطر آرامشی که اکنون داریم مدیون آنها باشیم.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: شهدا در دفاع مقدس  برای جلوگیری از نفوذ دشمن و دفاع از کشور عزیزمان خاکریز زدند، ماهم امروز باید برعلیه دشمن در بعد فرهنگی و اقتصادی خاکریز بزنیم که دشمن پیشرفت نکند.

 

پایان بخش این مراسم اجرای مداحی توسط کربلایی محسن محمدی و سینه زنی حاضرین در مجلس به یاد شهدای مظلوم منطقه قورچی باشی بود.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب