عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

تحریم های جدید آمریکا نقض قطعی برجام است/دولت مقابله به مثل را در حد شعار باقی نگذارد

کد خبر: 298076
|
14:47 - 1396/05/10
نسخه چاپی
تحریم های جدید آمریکا نقض قطعی برجام است/دولت مقابله به مثل را در حد شعار باقی نگذارد
اسلام آبادخبر: آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تحریم های جدید آمریکا نقض قطعی برجام است و دولت و وزارت خارجه مقابله به مثل را در حد شعار باقی نگذارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سیداحمد خاتمی در خصوص تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت: این تحریم ها چیز تازه ای نیست و ما از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز در تحریم بودیم.

وی با بیان اینکه تحریم ها فراز و نشیب داشته اما روزی نبود که ما بدون تحریم باشیم؛ افزود: این تحریم های جدید به تعبیر خود آمریکایی ها مادر تحریم ها است و نقض قطعی برجام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: کنگره آمریکا با ۴۱۹ رای موافق در برابر ۳ رای مخالف این تحریم ها را تصویب کرد و مجلس سنا هم آن را تایید کرد و رئیس جمهور غیرمعتدل آنها مانده که امضا کند که او هم امضا خواهد کرد.

ان شاءالله دولتمردان به وعده دادن جواب دندان شکن به آمریکا، عمل می کنند

وی در خصوص لزوم واکنش ایران در برابر این تحریم ها، بیان داشت: مردم از دولت و وزارت خارجه انتظار دارند واکنش عملی قطعی نشان دهند و در حد شعار باقی نگذارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیه " وَ إِمَّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِیانَةً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلی سَواءٍ "  تصریح کرد: این دستور قرآن است که اگر دیدید به شما خیانت می کنند؛ شما هم مقابله به مثل کنید.

آمریکا خیز براندازی برداشته/مقاومت مساوی با پیروزی است

وی ادامه داد: پیدا است که این خیز براندازی است و ان شاءالله دولتمردان ما به آنچه گفته اند عمل می کنند و جواب دندان شکنی به آمریکا می دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به آیه "  وَ اِن تَصبِروا وَ تَتَّقوا لا یَضُرُّکُم کَیدُهُم شَیئًا "  تاکید کرد: مردم ما هم باید توجه داشته باشند که مقاومت هزینه دار؛ ۳۸ سال مردم ما مزه شیرین مقاومت چشیده اند و الان هم مقاومت مساوی با پیروزی است.

وی در پایان گفت: ما ملتی هستیم که دشمنان را خسته می کنیم و خودمان ان شاءالله خسته نخواهیم شد.

انتهای پبام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب