به بهانه سفر مولاوردی به کرمانشاه؛

دولتزنی با کوله باری از سوابق حاشیه ساز + صوت و فیلم

کد خبر: 298414
|
10:51 - 1396/06/06
نسخه چاپی
دولتزنی با کوله باری از سوابق حاشیه ساز + صوت و فیلم
اسلام آبادخبر: شهیندخت مولاوردی از اعضای دولت یازدهم و دوازدهم که به کرمانشاه سفر کرده دارای سوابقی حاشیه ساز است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، امروز شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به کرمانشاه آمد. او پیش از این معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بود. 

به بهانه سفر او به کرمانشاه نگاهی به برخی از سوابق این عضو دولت یازدهم و دوازدهم می اندازیم. سابقه ای که به نظر می رسد آن چنان مثبت نیست. 

اولین چیزی که با نام او در دولت یازدهم عجین شده بود، حاشیه بود. او ادعاهایی مطرح کرد و یا معاونت تحت مسئولیت او اقداماتی انجام داد که انتقادات فراوانی به آن مطرح شد. 

اما این حاشیه ها چه بود؟ 

یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی چندی پیش سخنانی را در خصوص عملکرد معاونت امور زنان ریاست جمهوری مطرح کرد که خیلی عجیب بود. 

فاطمه آلیا در این صحبت های خود که در فیلم زیر قابل مشاهده است، از یک اقدام مسئله دار معاونت امور زنان یعنی بخشی که مولاوردی مسئولیت آن را برعهده داشت، خبر می داد.   

 

 

 

 

البته این سخنان فاطمه آلیا با واکنش تند مولاوردی روبرو شد و اعلام شد که از آلیا شکایت کرده است.

اما تنها این بحث حاشیه فعالیت مولاوردی در دولت نبود. او ادعایی را مطرح کرده بود که آنچنان عجیب بود که اعتراض های بسیاری را به دنبال داشت. 

او در سخنانی عجیب ادعا کرده بود که تمام مردان یک روستا اعدام شده اند و اموال آن ها نیز مصادره شده است!

 

 

 

ادعایی که حتی ضد انقلاب ترین افراد هم نمی توانستند آن را مطرح کنند و به همین دلیل تا مدت ها خوراک رسانه های ضد انقلاب شده بود. 

حال این سوال مطرح می شود که آیا این عضو دولت یازدهم که با حاشیه های خود به نوعی حقوق ملت ایران را زیر پا گذاشته بود، چگونه می تواند وظیفه دستیاری رئیس جمهور در حقوق شهروندی را به درستی انجام دهد؟!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد