آبروی محله/

یادواره بزرگداشت شهید صمد بیلرام در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 299204
|
15:19 - 1396/07/30
نسخه چاپی
یادواره بزرگداشت شهید صمد بیلرام در اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: یادوار بزرگداشت آبروی محله شهید صمد بیلرام با حضور سردار علماتی، فرمانده ناحیه اسلام آبادغرب و مسئولین شهرستان در بخش حمیل برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، یادوار بزرگداشت آبروی محله شهید صمد بیلرام با حضور سردار علماتی، فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب و مسئولین شهرستان در بخش حمیل برگزار شد.

 

سرهنگ خدادادیان فرمانده ناحیه اسلام آباد غربدر این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و مدعویندر خصوص مقام شامخ شهدا به ایراد سخنران پرداخت.

 

در ادامه سردار علماتی با بیان خاطراتی از رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات های دفاه مقدس یاد شهید صمد بیلرام را گرامی داشتو گفت: امروز حتی رهبر معظم انقلاب هم قربانی تروریسم است و بسیاری از شخصیت های مهم و برجسته کشور در اوایل انقلاب به دست دشمن به شهادت رسیدند تا به دنبال هدف خود برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند و امروز مجلس ما مزین است به نام همین شهیدان که جانشان را برای ثبات و امنیت این نظام فدا کردند.

 


وی خاطر نشان کرد: دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و به دنبال صدام 36 کشور، وی را پشتیبانی کردند تا این نظام را نابود کنند.

 

پایان بخش این مراسم فرمانده حوزه امام علی(ع)از حضور مردم و مسئولین بخش حمیل دریادوار این شهید والا مقام در بخش حمیل تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد