احمدی نژاد در جمع هوادارنش حاضر نشد

کد خبر: 29934
|
23:10 - 1392/04/11
نسخه چاپی
احمدی نژاد بعد از ساعت ها انتظار هوادارنش که برای استقبال از او به فرودگاه مهرآباد رفته بودند در جمع آنها حاظر نشد.

به گزارش خبرآنلاین، بعد از تاخیر سه ساعته از زمانی که برای ورود احمدی نژاد به تهران در آخرین سفر خارجی در پست ریاست جمهوری اعلام شده بود غلامحسین الهام و مجتبی ثمره هاشمی اعضای بلندپایه دولت بودند که در جمع هوادارن محمود احمدی نژاد در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند.

حدود 80 نفر هوادار مرد و زن از ساعت 19 روز سه شنبه با حضور در فرودگاه مهرآباد به استقبال رئیس جمهور دهم آمده بودند اما وقتی احمدی نژاد به میان آنها نیامد الهام و ثمره هاشمی به گلایه های آنان در مورد اینکه چرا رئیس جمهور در جمع هوادارانش حاظر نشده است پاسخ دادند.
ثمره هاشمی در پاسخ به اعتراض های حدود 80 نفر از هواداران احمدی نژاد که در بخش VIP فرودگاه مهرآباد تجمع کرده بودند تاکید کرد که چندین بار اعلام شده بود که مراسم استقبال مردمی برگزار نمی شود ولی ما از همه شما سپاسگذاریم که در اینجا حضور یافتید.
وی تصریح کرد: شرایط برای دیدار آقای احمدی نژاد فراهم نبود.
هواداران احمدی نژاد با ابراز احساسات و تشکر از احمدی نژاد خواهان رساندن پیام تشکرشان از رئیس جمهور به دلیل فعالیت های هشت ساله اش بودند.
ثمره هاشمی همچنین در پاسخ به یکی از هوادارن احمدی نژاد که گفته شده 100 نفر همراه رئیس جمهور به روسیه رفتند ضمن سر تکان دادن گفت: «اصلا این طور نبوده است.»
در میان هوادران احمدی نژاد 15 نفر از شهرستان آبیک قزوین، چند نفر از اصفهان و تعدادی از شهروندان تهرانی و کرجی حضور داشتند. همچنین برخی از آنها پلاکاردهایی را در دست داشتند که روز آن نوشته شده بود:«احمدی نژاد امید مستضعفان»، «زنده با بهار، زنده باد بهار و باز هم زنده باد بهار»، «جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد»،« هستیم بر عهد که بستیم»، «دکتر فراموش ات نمی کنیم»،« دستت نمک نداشت».

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب