دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام در بازدید از شهرستان زلزله زده قصرشیرین:

اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد

کد خبر: 299634
|
14:41 - 1396/09/10
نسخه چاپی
اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد
اسلام آبادخبر: دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد و پس از آن همه تلاش مسئولان، معطوف به اسکان دائم و ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان می‌شود

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محسن رضایی امروز جمعه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده شیرین آب قصرشیرین، خواستار اهتمام بیشتر مسئولان برای رفع مشکل اسکان موقت زلزله زدگان شد و اظهار داشت:  بحث اسکان موقت زلزله زدگان تا پایان دی به سرانجام می‌رسد و پس از آن همه تلاش مسئولان، معطوف به اسکان دائم و ساخت واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان می‌شود.

وی هدف از بازدید خود از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه را تهیه گزارش از روند خدمت رسانی به زلزله زدگان و ارائه آن به محضر مقام معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: در جریان این بازدید، مشکلات و کمبودهایی مشاهده شد و سعی بر این است این معضلات رفع و خدمات بهتری به زلزله زدگان ارائه گردد. 

رضایی خواستار توجه بیشتر دولت به بحث اشتغال و رونق کسب و کار در قصرشیرین شد و گفت: بسته شدن مرز پرویزخان، تهیه ساز و کارهای لازم برای ازسرگیری اعزام دوباره زائران به عتبات عالیات از طریق مرز خسروی و طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح می‌شود.

وی مرز خسروی را بهترین مسیر جایگزین برای اعزام کاروانی زائران به عتبات عالیات دانست و گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باید مورد توجه بیشتر دولتمردان قرار بگیرد و از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این راستا استفاده شود. 

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: مشارکت و همدلی اقشار مردم و دولت در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بی نظیر است و امتحان و درسی بزرگی برای مسئولان بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب