در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته شهدا مطرح شد؛

حفاظت از آرمان و دستاوردهای شهدا ضامن بقای نظام است

کد خبر: 301108
|
17:45 - 1396/12/07
نسخه چاپی
حفاظت از آرمان و دستاوردهای شهدا ضامن بقای نظام است
به گزارش اسلام آباد خبر،جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شهدا با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در جلسه برنامه ریزی برنامه های هفته شهدا گفت: حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار وظیفه همگانی است و باید در تبیین فرهنگ شهادت به نسل جدید قدم برداشته شود.

 

حجت الاسلام مهری گفت: برکات و خدمات نظام جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون شهدای مخلص، بی‌باک و دلیر است و مسئولان و آحاد مردم درراستای حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مهمی بر عهده دارند.

 

وی اظهار داشت: به برکت مجاهدت و ایثار شهدا کشور به پیشرفت همه‌جانبه در زمینه‌های مختلف هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و تکنولوژی نانو دست یافته است.

 

در ادامه کریمی فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به تکریم خانواده و مادران شهدا  گفت: مادران شهدا با صبر و استقامت مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی شدند و این موضوع اهمیت زیادی دارد که آرامش و امنیت نتیجه جان فشانی های شهدا و استقامت خانواده آنان است و در این هفته از تمامی مادران شهدای اسلام آبادغرب تجلیل میشود.

 

وی افزود: باید با تلاش و برنامه ریزی نسبت به ترویج هرچه بیشتر فرهنگ فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اقدام کرد تا ایران اسلامی هرچه بیشتر در مسیر تعالی و عزت و اقتدار حرکت کند.

 

 

کریمی در پایان گفت : در هفته شهدا برنامه های شامل نواخته شدن زنگ شهید، یادواره شهدا - همایش پیاده روی خانوادگی، عطرافشانی، مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، ویزیت رایگان وایجاد پایگاه سلامت و صبحگاه مشترک نظامی در اسلام ابادغرب برگزار میشود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها