با حضور ۵ هزار نفری مردم ولایی؛

بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 302745
|
13:23 - 1397/06/08
نسخه چاپی
بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: بمناسبت عید سعید غدیر خم با حضور بیش از ۵ هزار نفر از مردم ولایی، بازسازی واقعه غدیر خم در شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز همزمان با عید سعید غدیر خم، به همت هنرمندان بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب، بازسازی واقعه غدیر خم در شهر حمیل  از توابع شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

این جشن بزرگ با حضور بیش از ۵ هزار نفر از مردم ولایی  بخش حمیل و روستاهای تابعه شهرستان اسلام آبادغرب، مردم ولایی بخش گواور گیلانغرب و دیگر شهرستان های استان، همچنین مهمانانی از مر کز استان کرمانشاه و مردم ولایتمدار شهر سرابله، شباب و روستاهای تابعه از استان ایلام برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک عید سعید غدیر خم به مدعوین و حضار محترم خیرمقدم عرض نمود.

 

 

وی از زحمات کلیه مسئولین ادارات، ارگان ها، سازمان ها و تلاش کلیه عزیزانی که در این امر خطیر نهاد مقدس سپاه را یاری نمودند تقدیر نمود.

سرهنگ قاسمی با ایراد سخنانی در خصوص اهمیت غدیر، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص اکمال دین در غدیر، عنوان کرد: اکمال دین یک وجه معرفی علی (ع) بعنوان امام و پیشوا بود و وجه مهم دیگر این مسئله آن است که ولی فقیه نماد اقتدار در حکومت اسلامی است.

 

در ادامه ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل نیز با تبریک عید مبارک غدیر و هفته دولت، از حضور پر شور عاشقان ولایت به ویژه مردم بخش حمیل تقدیر نمود و از هنرمندان بسیجی حوزه امام علی(ع) بخش حمیل بخاطر اجرای چنین نمایش دینی مذهبی که موجب زنده شدن شور ولایت در قلب مردم می شود تقدیر و تشکر نمود.

 

وی افزود: مهمترین درس غدیر همان ولایت پذیری است که هر کسی از آن تخطی نماید گمراه خواهد شد.

در پایان این مراسم  با اعلام کد های قرعه کشی شرکت کنندگان توسط مسئولین، به قید قرعه به 80 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداء گردید.

 

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در پایان مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم با تبریک عید غدیر، عید الله اكبر، عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلامى، از کلیه  دست اندرکاران این آئین روحبخش معنوی، هنرمندان بسیجی و از حضور شایسته مردم، مسئولین و بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب و شهرستان های همجوار، به ویژه از مردم شهیدپرور شهر حمیل و روستاهای تابعه تقدیر و تشکر نمود.

 

 

این آئین مبارک با مولودی خوانی، حمد و ثنای پروردگار و مدح پیامبر اعظم(ص)، امیرالمومنین علی (ع) و امام عصر(عج) توسط  ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد احمدیان آغاز شد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب