امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

کد خبر: 303877
|
09:15 - 1397/08/24
نسخه چاپی
مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
اسلام آبادخبر: امام جمعه اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه مردم پای انقلاب و نظام هستند، گفت: جوانان اروپایی و آمریکایی بدانند جمهوری اسلامی ایران نه تنها حرکتش کند نشده، بلکه کوبنده‌تر در حرکت است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اسلام‌آبادغرب، اظهار داشت: چهل سال است مردم با تمام وجود پا در رکاب ولایت با حافظ ارزش‌های والای انقلاب در مقابل زیاده‌خواهی استکبار ایستادگی می‌کنند.

 

امام جمعه اسلام‌آبادغرب گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله کشور دانست و گفت: انقلاب اسلامی از این 40 سالگی‌ها زیاد دیده است، امسال در راهپیمایی 13 آبان همه آمدند و اگر با سالیان قبل مقایسه شود نشانگر این بود مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با تاکید بر رساندن پیام انقلاب و دستاوردهای نظام به گوش کشورهای منطقه، گفت: لبنان، یمن، عراق، جوانان اروپایی و آمریکایی بدانند جمهوری اسلامی ایران نه تنها حرکتش کند نشده، بلکه کوبنده‌تر در حرکت است و نباید از بیان دستاوردها و خدمات انقلاب خجالت بکشیم.

 

مهری تصریح کرد: اداره‌ها با اعلام خدمات و دستاوردهای خود، امید‌آفرینی و امید‌افزایی را در نسل آینده انقلاب تقویت کنند، تشریح دستاوردهای انقلاب یاس در دل دشمنان ایجاد می‌کند، هرکاری که برای مردم انجام شده باید گفته شود.

 

وی افزود: با وجود تهدیدها، تحریم‌ها و هجمه‌های دشمنان، مسئولان پای کار هستند و خدمت گزارند، مدیران نباید از بیان خدمات و اقداماتی که در طول چهاردهه برای مردم انجام شده کوتاهی کنند دنیای استکبار هر آنچه توانسته برعلیه جمهوری اسلامی خرج کرده و به جایی نرسیده است.

 

منبع: فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب