اقدام حرفه ای و قابل توجه 2 بازیکن ملی پوش؛

توقف بازی؛ اولتیماتوم حسینی و شجاعی به تماشاگران فحاش/ تصمیم شجاعانه کاپیتان‌های پرسپولیس و تراکتور

کد خبر: 303989
|
09:59 - 1397/09/03
نسخه چاپی
توقف بازی؛ اولتیماتوم حسینی و شجاعی به تماشاگران فحاش/ تصمیم شجاعانه کاپیتان‌های پرسپولیس و تراکتور
کاپیتان‌های پرسپولیس و تراکتور عنوان کردند: اگر در هر لحظه از زمان مسابقه، شعارهای غیر ورزشی و تفرقه‌آمیز سر داده شود، ما کاپیتان‌های دو تیم توافق کرده‌ایم بدون توجه به اینکه توهین کنندگان منتسب به کدام تیم‌اند بازی را متوقف ‌کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز یکشنبه دیدار حساس سرخ پوشان تهرانی و تبریزی در ورزشگاه آزادی پایتخت برگزار خواهد شد و پرسپولیس میزبان تراکتور سازی خواهد بود.

سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی کاپیتان های دو تیم تهدید کردند که اگر تماشاگران هر تیم در حین بازی به رقیب توهین کنند بازی را متوقف خواهند کرد.

این دو کاپیتان در صفحات اینستاگرامشان این دو متن مشترک را منتشر کردند:

رویارویی پرسپولیس و تراکتور از زیباترین جلوه‌های فوتبال ایران است. درخواست بازیکنان دو تیم از هواداران این است که تیم محبوب خود را تشویق کنند و از توهین به رقیب یا طرح مسائل غیر اخلاقی بپرهیزند. خواهش سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی، دو دوست قدیمی و کاپیتان‌های دو تیم از هواداران عزیزمان این است که از اتفاقات تلخ قبلی درس بگیریم و حاشیه‌های گذشته را فراموش ‌کنیم. می‌خواهیم یکشنبه، روز ملی فوتبال باشد. برای ثبت یک روز تاریخی، با تمام قوا و با بازی جوانمردانه برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد. ما برای سه امتیاز می‌آییم اما فوتبالی که باعث تفرقه و دشمنی باشد را نمی‌خواهیم. اگر در هر لحظه از زمان مسابقه، شعارهای غیر ورزشی و تفرقه‌آمیز سر داده شود، ما کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتور توافق کرده‌ایم بدون توجه به اینکه توهین کنندگان منتسب به کدام تیم‌اند، با حمایت داور و ناظر بازی، مطابق مقررات صریح فیفا، بازی را متوقف ‌کنیم. اطمینان داریم که عاشقان فوتبال و هواداران با فرهنگ سرخپوشان تبریز و تهران، یکشنبه‌ای پاک و تاریخی را رقم می‌زنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد