آیت الله علما:

مسئولان برای مبارزه با جنگ نرم دشمن تصمیمات اساسی اتخاذ کنند

کد خبر: 304054
|
15:12 - 1397/09/09
نسخه چاپی
مسئولان برای مبارزه با جنگ نرم دشمن تصمیمات اساسی اتخاذ کنند
خطیب جمعه کرمانشاه گفت: باید مسئولان به مسئله جنگ نرم توجه ویژه داشته باشند و در این زمینه تصمیمات مهم و اساسی برای خنثی کردن آن اتخاذ کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی اظهار داشت: نیروی دریایی در دفاع مقدس رشادت‌های زیادی را از خود نشان داد و در همان روزهای ابتدایی ضربات مهلکی بر پیکره‌ی صدامیان وارد کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه و مبارزه با جنگ نرم دشمن افزود: باید مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند و در این زمینه تصمیمات مهم و اساسی برای خنثی کردن جنگ نرم دشمن اتخاذ کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه این موضوع را امری مهم دانست و بیان کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار بر مسئله جنگ نرم دشمن تاکید کرده اند و امام راحل در این زمینه فرمود:« فرهنگی که از سوی اجانب به جامعه‌ی ما تحویل می‌دهند از اسلحه‌ی ابرقدرت ها خطرناک‌تر است».

مدرس الگوی مناسبی برای نمایندگان مجلس است

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس گفت: این شهید بزرگوار الگو و اسوه برای نمایندگان ما هستند و تا زمانی شهید مدرس در مجلس حضور داشت هیچ قانونی علیه کشور ما به تصویب نرسید.

آیت الله علما همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات امام صادق(ع) در طول امامتشان عنوان کرد: مهم‌ترین خدمات در طول اسلام در دوران امام صادق(ع) و امام باقر(ع) صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در زمان این دو بزرگوار ۵۵ هزار روایت ثبت و ضبط شده است، تصریح کرد: به راستی که به گفته یکی از بزرگان عقل در پذیرش علوم و فنونی که این بزرگواران در دوران امامتشان انتشار داده‌اند متحیر است.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: برخی از صحابه در زمان امام صادق(ع) قریب به 30 هزار حدیث از ایشان نقل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه علمای بزرگی چون مالک ابن انسل به علم بی نهایت امام صادق علیه السلام اذعان داشته و ایشان را در علوم و فنون مختلف سرآمد همگان می‌دانستند، گفت: بزرگان اهل سنت از علم و کرامت امام صادق(ع) تمجید می کنند.

آیت الله علما اذعان داشت: در زمان هیچ از ائمه معصوم به اندازه امامت امام صادق(ع) و امام باقر(ع) فرهنگ اسلام ترقی نداشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد