گزارش تصویری و تشریحی/

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی در اسلام آبادغرب+ تصاویر وحواشی

کد خبر: 304105
|
13:27 - 1397/09/14
نسخه چاپی
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی در اسلام آبادغرب+ تصاویر وحواشی
اسلام آبادخبر: جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جشنواره فرهنگی ورزشی بومی محلی با حضور مسئولین اجرایی و ورزشی شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این برنامه اختتیامیه مسابقات زوران و طناب کشی برگزار گردید که تیم ها و نفرات برتر در پایان برنامه مورد تقدیر قرار گرفتند و از نکات مثبت این برنامه می توان به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خوراکی های محلی منطقه، اجرای آوای سنتی هوره توسط هنرمندان محلی، زنده نویسی انجمن خوشنویسان شهرستان و حضور کیانوش رستمی قهرمان المپیک و جهان در این برنامه بود که مورد استقبال ورزشکاران هم دیاری قرار گرفت.

اما این برنامه ارزشی بعلت بی تدبیری ها و ناپختگی مجریان با حواشی و هنجارشکنی هایی همراه بود که ارزش وجودی این برنامه را زیر سوال برد.

اولین حاشیه این برنامه با وصف تبلیغات گسترده (مبنی بر ساز و دهل، گروه هلپرکی و...) و هزینه های هنگفت آن، عدم استقبال مردمی بود، مسئولان اجرایی شهرستان در این سالن 3 هزار نفری شاهد صندلی های خالی ورزشگاه بودند که این صادر کننده این پیام برای مسئولین اجرایی شهرستان است که درد مردم اسلام آبادغرب لهو و لعب نیست و آنها به خوبی می دانند که بیکاری، اشتغال و مشکلات معیشتی از اهم دردهای مردم است که مجریان دولت همانطور که قول داده اند باید برای آن تدبیر بیاندیشند.

اجرای مسابقه دوزپای بانوان در انظار آقایان یک هنجارشکنی آشکار بود که به هیچ وجه نباید در این برنامه اجرا می شد، لباس های چسپیده و بدن نما و کنار رفتن حجاب بانوان در حین دویدن و اجرای مسابقه در مقابل آقایان واقعا" صحنه هایی زننده را رقم زد که از توضیحات بیشتر و انتشار تصاویر آن معذوریم.

دعوت دو خواننده جوان که با تقلید از خواننده های زیر زمینی و غیرمجاز آواز  سر دادند و در دست گرفتن تریبون توسط شخصی غیر از مجری که با سخنان هنجار شنکنانه خود موجب تکدر خاطر برخی از مدعوین گردید.

حضور انگشت شماری از دختران بدحجاب با شال سفید که نشان دهنده دست نشاندگی و برنامه ریزی ناشایست مجریان برنامه بود از دیگر حواشی این مراسم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد