فلاحت پیشه خبر داد:

الحاق شهرستان‌های اسلام آبادغرب، روانسر ودالاهو به قانون مناطق جنگی

کد خبر: 304295
|
09:06 - 1397/10/05
نسخه چاپی
الحاق شهرستان‌های اسلام آبادغرب، روانسر ودالاهو به قانون مناطق جنگی
اسلام آبادخبر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از الحاق شهرستان‌های اسلام آبادغرب، روانسر، دالاهو و چند بخش دیگر استان به قانون مناطق جنگی خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ودیگر اعضای این کمیسیون امروز (سه شنبه ۴ دی) مهمان استانداری کرمانشاه بودند.

 

فلاحت پیشه در نشستی که با حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و مسئولان استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به قانون مناطق جنگی گفت: در ابلاغیه این قانون برخی از شهرستان‌های استان کرمانشاه حذف شده بود که با رایزنی‌های انجام شده با مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح، اصلاحاتی در این قانون برای اضافه شدن دیگر مناطق استان کرمانشاه صورت گرفت.

 

وی افزود: بر این اساس هم اکنون اسلام آبادغرب، کرندغرب، گهواره، روانسر، باینگان و کوزران جزء قانون مناطق جنگی به حساب می‌آیند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: قرار است از امروز استاندار محترم ابلاغیه جدید قانون مناطق جنگی را اعلام کند تا شهر‌های مذکور از مزایای این قانون که حق قانونی آنهاست، بهره‌مند شوند.

 

فلاحت پیشه خاطرنشان کرد: همچنین برای الحاق شهر کرمانشاه به این قانون پیگیر هستیم تا مردم این شهر نیز که در دوران دفاع مقدس صدمات زیادی را متحمل شده اند به حق خود در این زمینه برسند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در ادامه این نشست نظر مثبت اعضای این کمیسیون را برای بازگشایی مرز خسروی اعلام کرد و گفت: در اولین فرصت در کمیسیون امنیت ملی جلسه‌ای با محوریت وضعیت توسعه‌ای استان کرمانشاه برگزار خواهد شد تا در مورد بازگشایی این مرز و ایجاد زیرساخت‌های لازم در دیگر مرز‌های استان تصمیماتی اتخاذ شود.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد