فرماندار اسلام آبادغرب:

وحدت و اعتقاد راسخ به آرمانهاي انقلاب و شهدا سرلوحه كار مديران شهرستان اسلام آبادغرب است

کد خبر: 305140
|
14:20 - 1398/07/07
نسخه چاپی
وحدت و اعتقاد راسخ به آرمانهاي انقلاب و شهدا سرلوحه كار مديران شهرستان اسلام آبادغرب است
فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه شوراي اداري شهرستان گفت: همكاري ،وحدت و اعتقاد راسخ به آرمانهاي انقلاب و شهدا سرلوحه كار مديران شهرستان اسلام آبادغرب است.

به گزارشاسلام آباد خبر، در جلسه شوراي اداري شهرستان اسلام آباد غرب كه بمنظور برنامه ريزي مراسم يادواره شهدا و سرداران داريوش ريزه وندي و محمود شهبازي  در محل فرمانداري برگزار شد؛ جهانبخش حيدري با بيان اين مطلب گفت: شهدا مظلومانه و با پشت پا زدن به دنيا راه رستگاري را انتخاب و براي حفظ تماميت ارضي كشور از جان خود گذشتند وامروز وظيفه ماست كه براي يادبود اين عزيزان از هيچ كوششي دريغ نورزيم و همه مديران براي اين مراسمات پاي كار هستند و از همه آحاد مردم دعوت مي كنيم در اين مراسم حضور بهم رسانند.

 

وي در ادامه عنوان داشت: 1280 شهيد ،2340 جانباز و 132 آزاده سرافراز سند پرافتخار اين خطه است و اسلام آباد غرب بايد به خود ببالد به واسطه اين ستاره هاي درخشان كه همواره در اسمان ما در حال تشعشع و درخشش هستند .

 

در اين جلسه مقرر شد در تاريخ 10/7/98 راس ساعت 10 صبح اين مراسم در محل مسجد جامع برگزار شود

 

در اين جلسه پيرامون برگزاري كمي و كيفي اين مراسم بحث و تبادل نظر صورت گرفت

 

در ادامه اين جلسه مديران فرهنگ و ارشاد اسلامي،ورزش و جوانان و كميته امداد امام ره گزارش اقدامات خود را تشريح نمودند .

 

  فرماندار شهرستان در اين جلسه همكاري و همراهي همه مديران شهرستان را براي استقبال باشكوه و خدمت رساني به زائرين اباعبداله مورد تاكيد قرار داد و عنوان كرد بايد با تلاش از اين توفيقي كه ايجاد شده سربلند بيرون بياييم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد