بازدید رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب از کشتارگاه شهرداری و تقدیر از عملکرد شهردار شهرستان

کد خبر: 305642
|
22:31 - 1399/01/30
نسخه چاپی
بازدید رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب از کشتارگاه شهرداری و تقدیر از عملکرد شهردار شهرستان
اسلام آبادغرب: بهروز جلیلیان رئیس شورای اسلامی شهر به همراه کیومرث صید محمدی نائب رئیس و حمیدی تبار شهردار اسلام آبادغرب از کشتارگاه دام شهرداری بازدید و از شهردار تقدیر کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، بهروز جلیلیان رئیس شورای اسلامی شهر به همراه کیومرث صید محمدی نائب رئیس و حمیدی تبار شهردار اسلام آبادغرب از کشتارگاه دام شهرداری بازدید کردند.

در این بازدید جلیلیان رئیس شورای شهر گفت: نسبت به بازدید چند ماه پیش اینجانب عملکرد شهردار را در راستای تعمیر و تجهیز استاندار سردخانه را قابل تقدیر  دانست و گفت: از آنجا که کشتارگاه های غیر مجاز پلمپ شده اند خوشبختانه با تدبیر مهندس حمیدی تبار شرایط مساعدی برای کشتار بهداشتی با تایید دامپزشکی صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا دیداری هم با قصابان شهرستان داشته ایم که مقرر گردید تمام کشتار شهرستان در این مکان که مورد تایید کلیه ادارات مرتبط است انجام می شود و در این رابطه موارد پیشنهادی قصابان هم لاظ خواهد شد.

بهروز جلیلیان در ادامه از حمایت دادستان محترم شهرستان در راستای سلامت مردم با پلمپ کشتارهای غیر مجاز سطح شهرستان قدردانی کرد.

کیومرث صید محمدی در این بازدید عنوان کرد: وضعیت کشتارگاه دام شهرستان اسلام آبادغرب نسبت به گذشته اصلا قابل مقایسه نیست و این اقدام شهردار که به جهت سلامت شهروندان انجام شده از مطالبات اعضای شورای شهر بوده  و در این زمینه جا دارد از مهندس حمیدی تبار که در راستای سلامت مردم و تامین گوشت شهرستان در کشتارگاه ها که تمام موازین بهداشتی در آن لحاظ شده تقدیر نمود.

در ادامه شهردار اسلام آبادغرب اذعان داشت: اگر مردم از مراکز غیر مجاز اقدام به تهیه گوشت کنند ممکن است هم ذبح کننده دام و هم تمام افرادی که با دام یا خون آن در تماس بوده اند به بیماری های مشترک انسان و دام مبتلا شوند.

وی افزود: به همشهریان عزیز اطمینان خاطر می دهم که تمامی موازین بهداشتی و شرعی ذبح در کشتارگاه شهرداری به نحو احسن با نظارت ادارات متوالی انجام می شود.

لازم به ذکر است در راستای مطالبه گری مردمی و حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا با دستور سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب تمامی کشتارهای غیر مجاز توسط دامپزشکی پلمپ شند و کشتارگاه شهرداری با رعایت اصول بهداشتی و شرعی ذبح گوشت مورد نیاز شهرستان را تامین می کرد

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد