در مرحله دوم کمکهای مومنانه صورت گرفت؛

توزیع 1500 سبد معیشتی در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 305799
|
13:08 - 1399/03/01
نسخه چاپی
توزیع 1500 سبد معیشتی در اسلام آبادغرب+تصاویر
در مرحله دوم کمکهای مومنانه شهرستان، 1500 سبد معیشتی در اسلام آبادغرب توزیع شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر #رزمایش_همدلی و کمکهای مومنانه، توزیع دومین مرحله کمکهای مومنانه شامل 1500سبد غذایی با همکاری قرارگاه جهادی ستاد اجرائی فرمان امام(ره)، خیرین و گروه های جهادی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا آغاز شد.

 

 حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آباد غرب در این آیین گفت: در لبیک به فرمایش رهبری تا به امروز بیش از 15 هزار کمک مومنانه توسط قرارگاه مواسات و همدلی با همکاری مسئولین، خیرین و گروه‌های جهادی شهرستان  به خانواده‌های نیازمند صورت‌گرفته و در این مرحله نیز به همت سپاه پاسداران بعنوان دبیر قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان بیش از 1500 خانوار سبد غذایی و کمک های مومنانه را دریافت می کنند.

 

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، گفت: کمک های مومنانه ادامه دارد و انشاءالله با یاری قرارگاه مواسات شهرستان توسط خیرین، خانواده‌های بیشتری تحت حمایت و کمک مومنانه قرار می گیرند.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این آیین گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه در عرصه های مختلف از جمله گندزدایی و ضدعفونی، راه اندازی دو نقاهتگاه در سطح شهرستان، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر، کمک به مدافعان سلامت در بحث غربالگری و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده با حمایت از اقشار آسیب پذیر در خدمت مردم شریف شهرستان بوده است.

 

 

 وی افزود: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر #رزمایش_همدلی و #کمک_مومنانه، قرارگاهی در سطح شهرستان به ریاست امام جمعه و دبیری سپاه شهرستان تشکیل شده که موجب هم افزایی بین نهادهای حمایتی، خیرین و موسسات خیریه شهرستان  گردید.

 

 سرهنگ باوندپور گفت: امروز در مرحله دوم این رزمایش  1500 خانوار نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر که به همت خیرین شهرستان بسته های معیشتی  به ارزش 500 میلیون تومان که هر بسته به ارزش 330هزار تومان شامل برنج، روغن و دیگر اقلام خوراکی برایشان تهیه گردیده و در بین این خانواده ها توزیع می گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها