اعلام نتایج انتخابات در کرمانشاه و اسلام آباد غرب

کد خبر: 306107
|
14:04 - 1399/06/22
نسخه چاپی
اعلام نتایج انتخابات در کرمانشاه و اسلام آباد غرب
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه نتایج مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو را اعلام کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ "حسین خوش اقبال" اظهار داشت: در حوز انتخابیه کرمانشاه آقای "ابراهیم عزیزی" با کسب 21966 رای از مجموع 46353رای ماخوذه منتخب مردم حوزه انتخابیه کرمانشاه گردید.

وی همچنین گفت: در حوزه اسلام اباد غرب و دالاهو نیز آقای "مجتبی بخشی پور" با کسب 31022 رای از مجموع 57305 رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

 روز دوم اسفند ۱۳۹۸ با آرای ۶۶۱ هزار نفر از مردم استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، تکلیف ۶ کرسی از هشت کرسی نمایندگی استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد اما رقابت در ۲ حوزه و بر سر ۲ صندلی دیگر به مرحله دوم کشید که با اعلام نتایج مرحله دوم ابراهیم عزیزی و مجتبی بخشی پور نیز به عنوان نمایندگان هفتم و هشتم استان به مجلس راه یافتند.

بر این اساس عبدالرضا مصری، محمد رشیدی و ابراهیم عزیزی از حوزه انتخابیه کرمانشاه، مجتبی بخشی پور از حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو،آرش زره‌تن لهونی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، علی رضایی از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سیدجواد حسینی کیا از سنقروکلیایی و شهریار حیدری از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب هشت نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای مجمع را تشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد