در سی و یکمین جلسه ستادمدیریت کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب مطرح شد؛

تعطیلی یک هفته ای ادارات و اصناف اسلام آبادغرب/سلامت شهروندان در گرو همکاری همه جانبه مردم

کد خبر: 306249
|
17:17 - 1399/08/04
نسخه چاپی
تعطیلی یک هفته ای ادارات و اصناف اسلام آبادغرب/سلامت شهروندان در گرو همکاری همه جانبه مردم
فرماندار اسلام آبادغرب در سی و یکمین جلسه ستادمدیریت کرونا در شهرستان با اعلام تعطیلی یک هفته ای ادارات و اصناف اسلام آبادغرب گفت: سلامت شهروندان در گرو همکاری همه جانبه مردم است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سی و یکمین جلسه ستادمدیریت کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب باحضور تعدادی از اعضای ستادوبه ریاست حیدری فرماندار شهرستان ، با هدف هماهنگی تعطیلی یک هفتگی شهرستان برگزار شد.

 


 حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه عنوان داشت : براساس مصوبه ستاد کرونای استان کرمانشاه، برای کنترل بیماری کرونا ،ضمن اعمال محدودیتهایی در تمام استان تعدادی از شهرستانها ، از جمله شهرستان اسلام آبادغرب به دلیل قرمز بودن و قرار گرفتن در وضعیت فوق پورخطربه مدت یک هفته از دو شنبه ششم مهر ماه تعطیل خواهند بود و این تعطیلی شامل تمامی ادارات ، بانکها،دفاترخدمات رسان ، بازار و اصناف مختلف به استثنای فروشگاهای مواد غذایی ، سوپر مارکتها ، نانوایی ها ، قصابی ها ، میوه فروشی ها ، لبنیاتی ها ، تعمیرگاهها ، فوریتها، داروخانه ها ، بیمارستان، مراکز درمانی ،نظامی وانتظامی و ادارات خدمات رسان میشود.

 


وی افزود: برای کمک به سلامتی مردم و اجرای موفق این تعطیلی یک هفتگی، نیازمند  عزم  و همراهی وهمکاری مشارکت‌جویانه همه شهروندان شریف ،بویژه اصناف گرامی داریم که صبورانه ما را در این مسیر  یاری رسانند.

 


در ادامه این جلسه هماهنگیهای بین بخشی برای اجرای تعطیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای اجرا و پیگیری به تصویب رسید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد