در راستای مقابله با کرونا صورت گرفت؛

جلسه تعیین وظایف کمیته های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306376
|
16:53 - 1399/09/01
نسخه چاپی
جلسه تعیین وظایف کمیته های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب
در راستای مقابله با کرونا جلسه تعیین وظایف کمیته های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای مقابله با کرونا صبح امروز جلسه تعیین وظایف کمیته های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 


جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام ابادغرب گفت: بنابر اعلام نظر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان وضعیت شهرستان اسلام آبادغرب نارنجی اعلام شده و شهرستان براساس پروتکلهای بهداشتی این وضعیت با هدف صیانت از سلامتی مردم اداره خواهد شد.



فرماندار اسلام آباد غرب : در اولین روز از آذر ماه طرح محدویتها در وضعیت نارنجی برای شهرستان اجرا میشود و بر اساس این وضعیت مشاغل سطح 1 و  2 با رعایت پروتکلها فعالیت خواهند داشت و از فعالیت مشاغل سطح ۳ و ۴ توسط تیم های نظارتی جلوگیری به عمل خواهد آمد و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی بوسیله همکاران سخت کوش انتطامی شهرستان به شهر اسلام آبادغرب جلو گیری بعمل می آید.


وی با قدردانی از همراهی و همکاری اکثریت مردم فهیم شهرستان افزود:امیدوارم آن عده قلیلی که متاسفانه همچنان بی توجه به خطرات ویروس کروناهستند،بابکارگیری شیوه نامه های بهداشتی در این مقطع حساس هم ازسلامتی خود، خانواده و دیگران مراقبت نمایند.

 


سرهنگ باوندپور فرمانده سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: با ایجاد "محله سلامت محور" با عنوان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج مردمی پیش بینی می شود شاهد کاهش تعداد ورودی و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها باشیم.

 

دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب با تشریح نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان و تشریح وظایف کمیته ها پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد