به دنبال اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی

اعلام آمادگی مدیریت آموزش و پرورش اسلام آبادغرب جهت همکاری گسترده با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان

کد خبر: 306457
|
15:36 - 1399/09/17
نسخه چاپی
اعلام آمادگی مدیریت آموزش و پرورش اسلام آبادغرب جهت همکاری گسترده با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان
به دنبال اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی مدیریت آموزش و پرورش اسلام آباد جهت همکاری گسترده با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اعلام آمادگی نمود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به دنبال اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در سراسر کشور و اختصاص مکان های جدیدی به منظور شناسایی و قرنطینه بیماران کرونایی در صورت اضطرار، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آمادگی همه جانبه خود را با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اعلام نمود.

 

به همین منظور برجی مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان و فرماندهی سپاه شهرستان از چند مکان آموزشی و ورزشی جهت شناسایی و قرنطینه بیماران کرونایی در صورت اضطرار بازدید نمودند.

 

در این بازدیدها برجی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه آموزش و پرورش در جهت مبارزه و ریشه کنی این ویروس منحوس، حفاظت از سلامت و امنیت جامعه را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: با یک بسیج عمومی و همکاری گسترده تمام نهادها و ارگان های دولتی و با پشتیبانی مردم فهیم و آگاه می توان بر این بحران غلبه نمود و امنیت روحی روانی و سلامت را به جامعه باز گرداند.

 

نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرهنگ باوندپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیز از همکاری و حسن نیت مدیریت آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد