امام جمعه موقت اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کشور ما به برکت انقلاب و در سایه ولایت به پیشرفت های مهمی دست یافته و در دنیا حرف برای گفتن دارد

کد خبر: 306707
|
16:57 - 1399/11/12
نسخه چاپی
کشور ما به برکت انقلاب و در سایه ولایت به پیشرفت های مهمی دست یافته و در دنیا حرف برای گفتن دارد
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در دیدار با دانشگاهیان شهرستان گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و در سایه ولایت فقیه با اهمیت دادن به جوانان و خودباوری به پیشرفت های مهمی در زمینه های علمی، صنعتی و دفاعی دست یافته و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جمعی از رؤسا و اساتید دانشگاه های شهرستان امروز به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با امام جمعه موقت اسلام آبادغرب دیدار نمودند.

 

حجت الاسلام  روح الله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در این دیدار با اشاره به این فرموده تاریخی امام(ره) که من به پشتوانه این ملت دولت تعیین می کنم، اظهار کرد:  مردم پشتوانه اصلی نظام، دولت و مسئولین هستند.

 

وی افزود: این انقلاب به سادگی بدست نیامده و برای هر صندلی این نظام دهها شهید تقدیم شده است لذا باید قدردان مردم  و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: به فرموده امام(ره) تفاوت این انقلاب با دیگر انقلاب ها  در نظم و عدالت است، لذا باید جهت رسیدن به بازار اسلامی و جامعه اسلامی تلاش نمود.

 

وی تصریح کرد: این انقلاب ما انقلاب عدالتخواه است اما بعضا" مشاهده می شود فرزندان و برادر برخی مسئولین فساد می کنند و مسئولین ما بجای اینکه از قانون طرفداری کنند می گویند حق ندارید قانون را در مورد آنها اجرا کنید.

 

حجت الاسلام کرمی عنوان کرد: الحمدلله در کشور ما دموکراسی هست و انتخاب کله مسئولین از دهیار و شورای روستا گرفته تا ریاست جمهوری و حتی رهبری به واسطه خبرگان رهبری که منتخب مردم هستند انتخاب می شوند اما امام فرمودند؛ اجازه ندهید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد، لذا باید مراقب انتخاب های خودمان باشیم.

 

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی فقط انقلاب ایران نیست و یک انقلاب جهانی است و به برکت امام(ره) رهبری و شهدا این انقلاب به سراسر جهان صادر شده است و مشاهده می شود در کشورهایی نظیر لبنان و عراق از انقلاب ایران الگو برداری شده است و این به برکت ولایت فقیه است.

 

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و در سایه ولایت فقیه با اهمیت دادن به جوانان و خودباوری به پیشرفت های مهمی  در زمینه های علمی، صنعتی و دفاعی دست یافته و در دنیا حرف برای گفتن دارد.

 

در پایان این دیدار دکتر تورج محمدزمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلام آبادغرب و دکتر گودرز طلوعی  به نمایندگی از روسای دانشگاه های شهرستان به تشریح وضعیت علمی دانشگاه های شهرستان پرداختند و بر همکاری بیش از پیش حوزه و دانشگاه تأکید نمودند.

 

در خاتمه این جلسه دانشگاهیان شهرستان  در بازدید از حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب  با طلاب و اساتید حوزه  دیدار و گفتگو نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد