جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب خبر داد:

اجرای 42عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306709
|
00:28 - 1399/11/13
نسخه چاپی
اجرای 42عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در اسلام آبادغرب
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب از اجرای 42 عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار سیدمصطفی موسوی نیک در گفتگو با    اسلام آباد خبر، ضمن تبریک  ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون با رهبری حکیمانه و نفس مسیحایی امام (ره) و پشتیبانی ملت شهیدپرور ایران نظام شاهنشاهی سرنگون شد و بعد از آن همه تلاطم ها، امام بعد از انقلاب اقدام به ساختار سازی متناسب با آرمان های انقلاب اسلامی نمود که با تشکیل یک نظام برگرفته از اسلام انشاءالله منتج به ظهور حضرت حجت(عج) گردد.

 

 

وی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که؛ خرمشهرها در پیش است،  اظهار داشت: ما در جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی با دشمن هستیم و تمام رسانه های دشمن با هجمه های سنگین دست به دست هم داده اند تا مردم را ناامید کنند لذا با شرایط پیش رو رسالت سنگینی برعهده ماست و باید با بیان دستاوردهای انقلاب نور امید را در دل مردم روشن نمائیم.

 

 

سرهنگ موسوی در ادامه با تشریح برنامه های دهه مبارک فجر، بیان داشت: دهه فجر امسال  به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 100 برنامه در قالب ۴۲ عنوان با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار»  در دهه فجر توسط سپاه و بسیج ناحیه اسلام آبادغرب اجرا می شود.     

 

 

وی افزود:  در همین راستا با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های مختلفی با موضوعات بصیرت افزایی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، امنیتی، سازندگی و محرومیت زدایی و ...  با محوریت فضای مجازی برگزار می گردد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه  اسلام آبادغرب بیان داشت:  همزمان با سالروز ورود امام(ره) به کشور و آغاز برنامه های دهه مبارک فجر،  زنگ انقلاب و غبارروبی مزار شهدا به اجرا در آمد و بر نامه گشت های رضویون نیز با حضور دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان از اولین روز دهه فجر تا ۲۲ بهمن برگزار می گردد  که این برنامه در راستای امنیت محلات شهرها و روستاها، بصورت پایگاه محور و مسجد محور با هدف ارتقاء امنیت پایدار محلات، خدمت رسانی به آحاد جامعه و نمایش اقتدار بسیجیان برگزار می شود. 

 

سرهنگ موسوی  عنوان کرد: برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در قالب طرح ثامن،  توزیع بسته های معیشتی و کمک مؤمنانه، آذین بندی پایگاه ها، جشنواره گوهر فاطمی،  دیدار با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقه فرهنگی به صورت مجازی، رژه خودرویی و موتوری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتیو جهش تولید، برگزاری محفل انس با قرآن، توزیع بسته های بهداشتی رایگان، برگزاری جشن میلاد کوثر، فعالیت های جهادی در عرصه های مختلف، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی از مهمترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها