امام جمعه اسلام آبادغرب:

وظیفه ناجا در ایجاد امنیت و تحقق شعار سال بسیار مهم و تاثیر گذار است

کد خبر: 306727
|
02:41 - 1400/01/15
نسخه چاپی
وظیفه ناجا در ایجاد امنیت و تحقق شعار سال بسیار مهم و تاثیر گذار است
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با ایجاد امنیت در جامعه و پشیبانی از تولید مسائل اقتصادی و شعار سال تحقق می یابد و اینجاست که وظیفه ناجا بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، فرمانده انتظامی و ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب و پرسنل جمعی با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند. 

 

 

در این دیدار سرهنگ یاری فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال نو به امام جمعه محترم و آرزوی موفق برای ایشان در مسئولیت جدید گزارشی از عملکرد نیروهای خدوم انتظامی شهرستان در سال ۹۹ و نیز تعطیلات نوروزاعلام  نمودند.

 

 در ادامه امام جمعه شهرستان از خدمات نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان و خدمت رسانی مطلوب از مصادیق مجاهدت فی سبیل الله می باشد.

 

 وی با تبیین نامگذاری سال 1400 بعنوان  تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری با یادآوری نکاتی در این خصوص پرداخت.

 

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با آرزوی موفقیت برای تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: قطعا" با ایجاد امنیت در جامعه و پشیبانی از تولید  مسائل اقتصادی و شعار سال تحقق می یابد و اینجاست که وظیفه ناجا بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد