فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت نظام است

کد خبر: 306729
|
16:02 - 1400/01/12
نسخه چاپی
روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت نظام است
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است.

 سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار داشت: در آغار بهار و پس از عید نوروز، 12 فروردین عید مهمی برای ایرانیان است زیرا چنین روزی در سال 1358 که نتیجه همه پرسی اعلام شد98.2 درصد واجدین شرایط به «جمهوری اسلامی» رای «آری» دادند.

 

وی با اشاره به اهمیت این روز گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به فرمان امام خمینی (ره) همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر کشور برگزار شد و امام خمینی(ره)  روز ۱۲ فروردین که اکثریت مردم ایران به حذف سلطنت و برقراری نظامی اسلامی «آری» گفتند را روز نخستین حکومت الله دانستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است، عنوان کرد: حکومت اسلامی که مشروعیت دارد و با رای مردم نیز مقبولیت آن به منصه ظهور رسید.

 

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون انتخابات مهمی در عرصه خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و پارلمان های محلی شورای اسلامی در شهر ها و روستاهای کشور برگزار شده است که این نشانه دیگری از مردمی بودن نظام است.

 

سرهنگ سلطانقلی تصریح کرد: حضور اکثریت مردم در انتخابات های متعدد خود پاسخ محکمی به افرادی است که بحث همه پرسی مجدد جهموری اسلامی ایران را مطرح می کنند.

 

وی بیان داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف خدمت رسانی و دفاع از وطن با وجود کمبودها، کاستی ها و به سختی افتادن معیشت مردم به دلیل بی تدبیری های برخی مسئولین، نشان از گره خوردن اعتقادات مردم با مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی ایران دارد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اظهار داشت: مردم همواره حافظ جمهوری اسلامی هستند و آمار بالای شهدای تقدیم شده به انقلاب در طول 42 سال گذشته نشان از تداوم مقبولیت نظام اسلامی ایران است.

 

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهر شهیدان مرصاد در گام دوم انقلاب اسلامی طی خردادماه سال ۱۴۰۰ همانند  ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با همان حضور حداکثری پای صندوق های رای با انتخاب اصلح و آگاهانه ، مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور خواهند رساند و در روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و کارآمد برای خدمتگزاری و گره گشایی از مشکلات مردم مشارکت خواهند کرد.

 

 

 

  •  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد