فرماندار اسلام آبادغرب:

حفظ وضعیتهای بهتر درگرو رعایت دستورالعمل هاست / تقدیر از همراهی مردم و اصناف اسلام آبادغرب درمقابله با بیماری کرونا

کد خبر: 306760
|
06:00 - 1400/02/05
نسخه چاپی
حفظ وضعیتهای بهتر درگرو رعایت دستورالعمل هاست / تقدیر از همراهی مردم و اصناف اسلام آبادغرب درمقابله با بیماری کرونا
فرماندار اسلام آبادغرب با تقدیر از همراهی مردم و اصناف اسلام آبادغرب درمقابله با بیماری کرونا گفت: حفظ وضعیتهای بهتر درگرو رفتار آحاد جامعه در رعایت  دستورالعمل هاست.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جهانبخش حیدری در گفتگو با اسلام آبادخبر، با اعلام وضعیت نارنجی در اسلام آبادغرب،  لزوم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص عمل به روش‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را مهم دانست.

 

 

وی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی لازم با هدف آموزش به گروه‌های مختلف جامعه در زمینۀ پیشگیری از این بیماری و رعایت نکات بهداشتی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

 

 

وی با تأکید بر ضرورت توجیه مردم درباره کاهش تجمعات، افزود: مردم فهیم شهرستان باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات و ترجیحا ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد و همین همراهی و همکاری باعث گردید که وضعیت کرونا در شهرستان به نارنجی تبدیل شود و امیدواریم با رعایت حداکثری مردم این تغییر وضعیت ها به سمت شرایط مطلوبتر ادامه داشته باشد تا با کنترل کامل بیمار زندگی کاملا به وضعیت عادی خود برگردد. 

 

 

حیدری عنوان کرد: حفظ وضعیتهای بهتر درگرو رفتار آحاد جامعه در رعایت  دستورالعمل هاست وبی توجهی و یا بی مسئولیتی در وضعیتهای شکننده اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

 

 

فرماندار اسلام آبادغرب با تأکید بر همکاری تمامی اصناف گفت: تمام این‌گونه اماکن باید در راستای مقابله با این بیماری و جلوگیری از شیوع آن نسبت به رعایت پروتکل ها تا پایان این بیماری اقدام کنند و دستگاه‌های نظارتی مکلف به نظارت  و بازرسی هستند و از اینکه سلامتی مردم را در اولویت قرار داده اند تشکر می نمایم.

 

 

وی همچنین با تقدیر و تشکر از همراهی مردم شهرستان درمقابله با بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا، عنوان داشت: تاکید همیشگی بر انجام بایدها و نبایدهای بهداشتی، اسباب مصونیت وحفظ سلامتی آنان را در پی خواهد داشت و پاسداشت سلامتی بعنوان یک نعمت الهی میتواند امید به آینده و نشاط در زندگی در جامعه را فراهم سازد .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد