رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

قدس نماد استکبارستیزی و وحدت امت اسلامی است

کد خبر: 306789
|
15:20 - 1400/02/16
نسخه چاپی
قدس نماد استکبارستیزی و وحدت امت اسلامی است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: قدس نماد استکبارستیزی و وحدت امت اسلامی است و در آینده نزیدک شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بود.

 

خسرو تمری در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،   با اشاره به جایگاه قدس در طول تاریخ اسلام گفت : قدس همیشه در جایگاه مقدسی در جهان اسلام داشته و امروز به نماد استکبار ستیزی و وحدت امت اسلامی تبدیل شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با شاره به اینکه جهان سلطه و مستکبرین عالم به دنبال آن هستند تا قدس را از پیکر امت اسلامی جدا کنند گفت : قدس یک جریان و یک روند تاریخی دارد و مسلمانان در سرتاسر جهان به عنوان قبله اول خود به آن نگاه می کنند و مکانی است که پیامبر عظیم الشان اسلام از آنجا به معراج رفت و لذا همیشه مورد توجه و احترام تک تک مسلمانان است.

 

وی افزود : قدس امروز نماد مقاومت ، استکبار ستیزی و وحدت امت های اسلامی است و امروز خط مقاومت ملت های مسلمان قدس شریف است و در حقیقت باید گفته شود که انتفاضه فلسطین توانسته است پرچم بیداری و مقاومت منطقه است ملت های مسلمان را برافراشته دارد.

 

تمری افزود : علاوه بر این مقاومت مردم فلسطین توانسته است خوی استکباری نظام های سلطه و نظام سرمایه داری را عریان کند و نشان داده  کشورهای سلطه گر غربی بزرگترین حامیان دولت کودکش رژیم غاصب صهیونیستی هستند و در این راستا هیچ خط قرمزی ندارند و برای حمایت از این رژیم دست به هر اقدام غیر انسانی می زنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : روز قدس باعث تقویت روح حماسی امت های منطقه به ویژه مبارزان فلسطینی و همبستگی بیشتر آنها شده است و امروز شاهد هستیم دایره قدرت مبارزان فلسطینی در حال گسترده شدن است و کمتر از حملات رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی نشین هستیم و این دستاور بزرگ روز جهانی قدس بوده است که زمینه را برای قدرت و اقتدار جهادگران فلسطینی فراهم کرده است.

 

تمری افزود : روزی اسرائیل می خواست شعار نیل تا فرات را محقق کند و زمینه را برای کشورگشایی و توسعه سرزمینی خود فراهم کند اما امروز کار به جایی رسیده است که دور تا دور خود روی زمین و حتی در جاهایی زیر زمین به کشیدن دیوار اقدام کرده است و خود را محصور کرده است و این از برکات روز قدس و تدام مقاومت میدانی نیروهای مبارز فلسطینی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : باید یاد و خاطره امام راحل که با نامگذاری این روز زمینه را برای تداوم مقاومت فلسطینیان فراهم کردند و زمینه را برای حمایت ملت های آزادی خواه جهان از مردم مظلوم فلسطین فراهم نمدند گرامی بداریم و در این مسیر باید از شهدای مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان دشمن بزرگ اسرائیل و شهدای مقاومت و شهدای مقاومت فلسطین یاد کنیم و بر تداوم راه آنها تاکید کنیم.

 

تمری در پایان افزود : همانطور که خداوند وعده داده و همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند پایان رژیم اسرائیل نزدیک است و در آینده نزدیک شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد