مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه مطرح کرد:

تأکید بر اهمیت گسترش مقوله فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه

کد خبر: 306851
|
19:51 - 1400/03/02
نسخه چاپی
تأکید بر اهمیت گسترش مقوله فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه در جلسه فرمانداری اسلام آبادغرب بر اهمیت گسترش مقوله فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه تأکید نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جلسه پدافند غیر عامل باحضور مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری، اعضاء و به ریاست حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب  برگزار گردید .

 

 

 زارعی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه ضمن تشریح جایگاه پدافند غیر عامل و نقش آن در تامین امنیت هر کشوری عنوان داشت: باید با کار کارشناسی و مطالعات دقیق ،آسیب های مرتبط با حوزه پدافند غیر عامل را شناسایی و ضمن اولویت بندی برای هر آسیب بر اساس ماهیت آن سناریو تهیه کرد و به آمادگی لازم در جهت اجرای آن اقدام نمود.

 

 

وی در این جلسه بر اهمیت گسترش مقوله فرهنگ پدافند غیر عامل در جامعه تاکید نمود.

 

 

 در این جلسه حیدری فرمانداری شهرستان اظهار داشت : ضرورت توجه به پدافند غیر عامل بعنوان جزیی از سیستم دفاعی کشور باید بوسیله مدیران دستگاهها در برنامه ها و امور جاری در ماموریتها مد نظر قرارگیرد و به آن اهتمام جدی نمایند.

 


وی افزود: پیگیری علمی و تخصصی پدافند غیر عامل باید در نظر و عمل نهادینه شود و همگان برای تحقق آن در جامعه تلاش نمایند .

 


فرماندار اسلام آبادغرب اظهار کرد: به اعتقاد کارشناسان و صاحب نظران، بهترین ، جامع ترین و کم هزینه ترین راه رسیدن به استحکام هرکشور و مقاوم سازی هر حامعه ای در مقابل تهدیدات خارجی بهره مندی از ظرفیت پدافند غیر عامل در کنار پدافند عامل است.



در خلال این جلسه تعدادی از مدیران و روسای کمیته ها گزارشاتی را در حوزه اقدامات و پیگیری های انجام گرفته توسط کمیته ها را به جلسه ارائه نمودند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد