فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

توقیف محموله احشام قاچاق در اسلام آبادغرب در عملیات مشترک انتظامی و سپاه شهرستان

کد خبر: 306866
|
00:19 - 1400/03/08
نسخه چاپی
توقیف محموله احشام قاچاق در اسلام آبادغرب در عملیات مشترک انتظامی و سپاه شهرستان
فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب از توقیف ۴ دستگاه کامیونت حامل ۱۵۶ احشام قاچاق در اسلام آباد غرب در عملیات مشترک انتظامی و سپاه شهرستان خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  سرهنگ محمد رضا یاری  فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب اظهار کرد:  ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در اقدامی مشترک در قالب گشت رضويون ( با عوامل سپاه پاسداران شهرستان) و اخباری مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال تعداد قابل توجهی احشام( گوسفند زنده) به جنوب کشور در یکی از محلات حاشیه ای این شهرستان دارند لذا رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

 

ماموران پس ازمراجعه به محل تعداد ۴ دستگاه کامیونت را درحال بارگیری احشام قاچاق توقیف که از آنها ۱۵۶ راس گوسفند زنده فاقد مجوز حمل و قاچاق که قصد جابجای آن را به استانی درجنوب کشور داشتند را توقیف و در این راستا پرونده ای تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

 

 

کارشناسان ارزش ریالی این احشام قاچاق را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند، پلیس برای برقراری امنیت اقتصادی با اخلاگران این حوزه قاطعانه برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند با اعلام مواردمشکوک در این خصوص به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یاری گر پلیس باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد