فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و حرکت به سمت قله سعادت می باشد

کد خبر: 306868
|
18:19 - 1400/03/09
نسخه چاپی
انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و حرکت به سمت قله سعادت می باشد
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و تغییر ساز و کار موجود و حرکت به سمت قله سعادت می باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،نشست سیاسی روشنگری   حوزه های ادارات، اصناف، کارگری(کارخانجات) با حضور مدیران ادارات، کارخانجات و اصناف شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهار کرد: انقلاب در یک پیچ تاریخی دیگر قرار دارد و زمانی که به سلامت از این گردنه عبور خواهیم کرد که مشار کت همگانی داشته باشیم.

 

وی افزود: حضور مردم در انخابات پشتیبانی از امنیت کشور است ، پشیبانی از دولت قدرتمند و قوی که به  فضل الهی با مشارکت همگانی بر کرسی خدمت رسانی خواهد نشست انشاءالله مقدمه تشکیل دولت اسلامی باشد و تا دولت اسامی تشکیل نشود حکومت اسلامی تشکیل نخواهد شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: ما حال وهوایی را داریم که به سمت قله در حال صعود هستیم و طبیعی است که مصائب و مشکلاتی هم در مسیر هم وجود دارد.

 

وی با اشاره به آيه »انّ الله لا يُغيِّرُ ما بقوم حتّي يغيّرو ما بانفسهم« گفت: خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند، پس با مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب درست در تعیین سرنوشت خودمان مشارکت کنیم و انتخاب اصلح مقدمه تغییر سرنوشت و تغییر ساز و کار موجود و حرکت به سمت قله سعادت می باشد.

 

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در این نشست بصیرتی و روشنگری با بیان اینکه؛ انتخابات صحنه جنگ با دشمن است، گفت: بیانیه گام دوم را باید اساس ملاک ارزیابی کاندیداها دانست.  وی با اشاره به اتفاقات کنونی منطقه و تشریح اهمیت سه انتخابات بزرگ در کشورهای سوریه،  ایران وعراق پرداخت(مشروح خبر)

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها