وضع موجود برای مردم قابل قبول نیست/ باید تبعیض‌ها از بین برود

کد خبر: 306906
|
18:12 - 1400/03/20
نسخه چاپی
وضع موجود برای مردم قابل قبول نیست/ باید تبعیض‌ها از بین برود
وضع موجود برای مردم قابل قبول نیست/ باید تبعیض‌ها از بین برود : نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه تحول ضروری است و ما حتما باید شرایط فعلی را متحول کنیم، گفت: شرایط فعلی قابل قبول مردم نیست و لازمه آن، ایجاد تحول است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با اهل سنت اظهار داشت: آنچه قطعی است، اینکه هزار سال در این کشور شیعه و سنی کنار هم زندگی می‌کنند و منافع و سفره مشترک دارند. ۱۳ هزار شهدای عالی قدر اهل سنت در کنار شهدای شیعه از این کشور صیانت کردند و پشتوانه نظام بودند.

رئیسی عنوان کرد: شهدای اهل سنت خود ما هستند، «انفسنا» هستند، دو تایی وجود ندارد. در این کشور آنچه نکته محوری است، اینکه اساس و محور در تحول مورد نظر کشور، عدالت است.

وی افزود: تحول ضروری است و ما حتماً باید شرایط فعلی را متحول کنیم. شرایط فعلی قابل قبول مردم نیست و لازمه آن، ایجاد تحول است و باید گام‌های مهم و مؤثری برداشت.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: محور تحول، اجرای عدالت است و هر کجا بی‌عدالتی است باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد. تبعیض‌های اقلیمی، گویشی، شیعه و سنی و تبعیض در استفاده از ظرفیت‌های کشور باید از بین برود. باید ظرفیت‌های کشور عادلانه تقسیم شود و در اختیار همه کسانی که می‌خواهند در کشور فعالیت کنند، نه اسماً، بلکه حقیقتاً قرار گیرد.

ادامه دارد...

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها