امام جمعه اسلام آبادغرب در همایش خانواده های ارتشی:

حضور حداکثری در انتخابات پایه‏ های نظام را مستحکم می کند

کد خبر: 306910
|
02:25 - 1400/03/22
نسخه چاپی
حضور حداکثری در انتخابات پایه‏ های نظام را مستحکم  می کند
امام جمعه اسلام آبادغرب در همایش خانواده های ارتشی شهرستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات پایه‏ های نظام را مستحکم می کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، همایش بزرگ سیاسی کارکنان و خانواده ها با موضوع «انتخابات ریاست جمهوری» و با حضور حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه ، سرهنگ علی کریمی فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا و سرهنگ ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه پاسداران اسلام آباد غرب در تالار گل یاس کوی سازمانی پادگان الله اکبر برگزار شد.

 

 

حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در این همایش اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهور یعنی انتخاب رئیس قوه‏ مجریه و کسی که اغلب امکانات کشور در اختیار اوست. و می‏بینید اگر چنانچه رئیس جمهوری شور و نشاط و شوق و اراده داشته باشد، چه خدمات بزرگی را برای این کشور انجام می‌دهد. همه باید اصرار داشته باشید که در انتخابات شرکت کنید.

 

 حجت‌الاسلام زمانی موسوی گفت: مسئله‏ ی اول، مسئله‏ ی حضور شماست. حضور شماست که نظام را تحکیم می‌کند، پایه‏ های نظام را مستحکم می‌کند، آبروی ملت ایران را زیاد می‌کند، استقامت کشور را در مقابل دشمنی‏ ها زیاد می‌کند و دشمن را از طمع ورزیدن به کشور و از فکر ضربه زدن و توسعه فساد و فتنه منصرف میکند.

 

در این همایش سرهنگ علی کریمی فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا و سرهنگ ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه پاسداران اسلام آباد غرب در سخنانی بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید نمودند.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد