حجت الاسلام سید حامد علم الهدی در جمع هواداران آیت الله رئیسی در اسلام آبادغرب:

مردم از ۸ سال قول‌های بی‌عمل ناراحتند اما از آقای رئیسی در قوه قضاییه عمل دیده اند

کد خبر: 306926
|
19:49 - 1400/03/26
نسخه چاپی
مردم از ۸ سال قول‌های بی‌عمل ناراحتند اما از آقای رئیسی در قوه قضاییه عمل دیده اند
حجت الاسلام سید حامد علم الهدی در جمع هواداران آیت الله رئیسی در اسلام آبادغرب گفت: مردم از ۸ سال قول‌های بی‌عمل ناراحتند اما از آقای رئیسی در قوه قضاییه عمل دیده اند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام سید حامد علم الهدی امروز در جمع هواداران آیت الله رئیسی در اسلام آباد غرب درخصوص چرایی حضور در میدان انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور وی در قوه مجریه برای کوتاه کردن دست دزدان، اختلاسگران و خیانت کاران به مردم و قرآن است و قطعاً این کار را می کند.



وی عنوان کرد: آیت الله رئیسی خودش را در عمل نشان داده نشدن در سخن و نیازی به تبلیغ ندارد و معرفی ایشان نیازی به برگزاری میتینگ ندارد چون مردم عملش را هم در قوه قضای و هم در تولیت آستان قدس رضوی دیده اند ، مردم مبارزه با فساد رئیسی را دیده‌اند و امیدوار شدند ، رئیسی نیامده است که به مردم کلید نشان بدهد، دولتی که با کلید مردم را فریب داده کدام قفل از زندگی مردم را باز کرده است؟

 


حجت الاسلام سید حامد علم الهدی تصریح کرد: مردم از ۸ سال قول‌های بی‌عمل ناراحتند اما از آقای رئیسی در قوه قضاییه عمل دیده اند.


وی افزود: رئیسی شخصی اخلاق مدار است که در مناظره‌ها دیدید حاضر نیست توهینی به رقبا کند و در مناظرات اعلام کرد که رقیب من فساد و بی عدالتی است.



سید حامد علم الهدی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات از سر راه بخش‌خصوصی برداشته شود و مانع زدایی شود تولید به راه می‌افتد و اقتصاد کشور شکوفا می گردد.

 

وی عنوان کرد:  بزرگترین مشکل این مناطق اشتغال است و اگر دولت آینده مشکل اشتغال را حل کند مشکلات مسکن و ازدواج هم پشت سرش حل می شود و ایشان این مسائل را خوب می‌داند و خوب هم عمل می‌کند و مدیریت را در عمل نیزدر قوه قضاییه نشان داده است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد