فرماندار اسلام آباد غرب اعلام کرد:

باز شماری ۷۲ شعبه انتخاباتی شورای شهر اسلام آباد غرب با هدف شفافیت لازم

کد خبر: 307002
|
09:53 - 1400/04/10
نسخه چاپی
باز شماری ۷۲ شعبه انتخاباتی شورای شهر اسلام آباد غرب با هدف شفافیت لازم
فرماندار اسلام آباد غرب اعلام کرد: با هدف شفافیت لازم ،۷۲ شعبه انتخاباتی شورای شهر اسلام آباد غرب، مورد باز شماری قرار گرفت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب ،ضمن قدردانی از حضور گرم و ارزشمند مردم انقلابی شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی وآرزوی موفقیت برای جناب آقای دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم منتخب ؛ با بیان مطلب فوق ابراز داشت : پس از پایان برگزاری انتخابات و دریافت شکایات شاکیان ، بوسیله هیات اجرایی و با حضورهیات های نظارات و بازرسی شوراهای شهرستان و با هدف پاسخگویی و جلوگیری از تضیع حقوق کاندیداهای محترم و نیز شفاف سازی میزان آرا آنها ، ۷۲ صندوق رای شهر اسلام آبادغرب مورد باز شماری و بررسی دقیق قرار گرفت که در نتیجه ، جای نفر هفتم از اعضای اصلی با یکی از افراد علی البدل تغییر پیدا کرد.

 

 

حیدری افزود: این باز شماری که با حضور جمعی از کاندیداهای محترم انجام شد در فرجه زمانی پیش بینی شده در قانون بوسیله هیات اجرایی و با نظارت هیات نظارت شهرستان انجام گرفت که در نتیجه گزارش پایان کار و فعالیت هبات اجرایی جهت اقدامات قانونی بعدی  بعد از پایان ۵ روز به هیات محترم نظارت شوراهای شهرستان ارسال گردید.

 

فرماندار اسلام آبادغرب اضافه نمود: صیانت از آرا مردم جز وظائف هیاتهای محترم اجرایی ؛ نظارت ، بازرسی و کلیه دست اندرکاران انتخابات بوده و اهتمام به باز شماری تمامی صندوق های رای در راستای این صیانت انجام پذیرفته است که نتیجه این شفاف سازی صریح و روشن بیان شده است.

 

وی افزود : درجریان بازشماری صندوقها با حساسیت و دقت نظر هرچه بیشتر ، اعضای هیاتهای سه گانه آرا صحیح ماخوذه متعلق به هر کدام از کاندیدها به نام آنها ثبت و ضبط کردند و کاندیداهای محترمی که در محل بازشماری حضور  داشتند در جریان ان قرار گرفتند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب اظهار داشت : هیات محترم نظارت شوراهای شهرستان پس از ۵ روز بررسی ، نتیجه کار خود را مبنی بر تایید صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای اسلام آبادغرب وحمیل را به فرمانداری اعلام و فرمانداری به موجب قانون و بر اساس فرم های مربوطه نتیجه آنرا برای اطلاع عموم آگهی کرده است و اگر چنانچه اشخاصی که در این زمینه اعتراض دارند میتوانند اعتراضات خود را طی دو روز از تاریخ انتشار آگهی ها به هیات عالی محترم نظارت استان اعلام دارند و این هیات ( نظارت استان) طی ۱۵ روز به شکایات دریافتی رسیدگی و نتیجه رسیدگی خود را به شهرستان اعلام خواهد داشت. طبیعتا نظر این هیات با هماهنگی هیات مرکزی نطارت برای هرگونه تصمیم گیری قانونی صائب خواهد بود.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد