گزارش؛

پیشرفت 80 درصدی ساخت پروژه فرو آلیاژ منگنز در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307003
|
13:43 - 1400/04/10
نسخه چاپی
پیشرفت 80 درصدی ساخت پروژه فرو آلیاژ منگنز در اسلام آبادغرب
پیگیری رفع موانع تولید با پیشرفت 80 درصدی ساخت واحد صنعتی پروژه فرو آلیاژ منگنز در اسلام آبادغرب همراه بود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای رفع موانع تولید، اردیبهشت ماه سال 1400  دادستان اسلام آباد غرب در معیت موسسات مردم نهاد و تنی چند از خبرنگاران شهرستان از واحد های در حال احداث  شهرک صنعتی مرصاد بازدید بعمل آورد. سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب با حضور در واحد تولیدی منگنز شهرستان در گفتگو با سرمایه‌گذاران چینی این پروژه از نزدیک در جریان مشکلات زیرساختی و وضعیت پروژه قرار گرفت.

 

 دادستان اسلام آبادغرب در تماس با فرماندار شهرستان و مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه درخصوص رفع مشکل برق رسانی این پروژه رایزنی نمود و به خبرنگاران ماموریت پیگیری رفع مشکلات واحدهای صنعتی را محول نمود که با پیگیری های لازم جلسات متعددی توسط مدیران شهرستان و استان در  راستای رفع موانع تولید این پروژه و دیگر واحدهای صنعتی برگزار شد. (مشروح گزارش)

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر،امروز به مناسبت روز ملی صنعت و معدن آخرین وضعیت این پروژه از مدیران شهرستان پیگیری شد؛

 

 

مهندس یوسف حاصلی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اسلام آباد غرب ضمن عرض تبریک روز ملی صنعت و معدن خدمت تمامی فعلان وخدمتگزاران پرتلاش  این عرصه، در این رابطه به خبرنگار ما گفت: روز گذشته توسط کارشناسان این اداره از پروژه فرو آلیاژ منگنز در شهرک صنعتی مرصاد  اسلام آبادغرب بازدید بعمل آمد. 

 

وی عنوان کرد: این پروژه با  پیشرفت فیزیکی 80درصدی همراه بوده و مشکل برق پروژه نیز رفع شده است.

 

مهندس حاصلی به نقل از"مستر فو" مدیرعامل و سرمایه گذار چینی این پروژه درخصوص تاریخ بهره برداری پروژه گفت: با حضور یه اکیپ از مهندسان چینی جهت نصب دستگاه ها و تجهیزات این واحد صنعتی ظرف یک ماه پروژه تکمیل خواهد شد.

 

گفتنی ست؛  واحد تولیدی منگنز شهرک صنعتی مرصاد اسلام آبادغرب با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذاران خارجی درحال احداث می باشد که پس از بهره برداری ۲۰۰ نفر  اشتغازایی جهت نیروهای بومی را بدنبال دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد