امام جمعه شهرستان دالاهو در خصوص ترک فعل چه گفت؟

ترک فعل برخی مسئولین موجب ایجاد تنش در شهرستان دالاهو می شود/رفع محرومیت دالاهو نیازمند حمایت مسئولین کشوری

کد خبر: 307077
|
15:39 - 1400/04/27
نسخه چاپی
ترک فعل برخی مسئولین موجب ایجاد تنش در شهرستان دالاهو می شود/رفع محرومیت دالاهو نیازمند حمایت مسئولین کشوری
امام جمعه شهرستان دالاهو با بیان اینکه؛ رفع محرومیت دالاهو نیازمند حمایت مسئولین کشوری ست، گفت: ترک فعل برخی مسئولین موجب ایجاد تنش در شهرستان دالاهو می شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امام جمعه شهرستان دالاهو در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مصادیق ترک فعل اظهار کرد: اینکه مسئولی در زمان مدیریتش می توانسته کاری انجام بدهد اما انجام نداده ترک فعل محسوب می شود، همان طور که کسانی که می توانستند مسکن مهر را آماده کنند آماده نکردند و به این زمان رسیده است.

 

 

وی گفت: سال های پیش نیز قول هایی  از احداث بیمارستان در این شهرستان داده شده اما  اقدامی صورت نگرفته و به دوران فعلی رسیده این نیز مصداق ترک فعل است.

 

 

 

امام جمعه دالاهو با بیان اینکه؛ترک فعل برخی مسئولین موجب ایجاد تنش در شهرستان نشود، عنوان کرد: ما در سطح شهرستان اتفاقاتی را شاهد هستیم که می‌طلبد مسئولین ما حضور فعال تری نسبت به گذشته داشته باشند، اگر در میان این اختلافات کسانی که می‌توانند و وظیفه دارند حضور پیدا کنند اما حضور پیدا نمی کنند این مصداق ترک فعل است.

 

وی درخصوص اختلافات پیش آمده در شهرستان دالاهو گفت: ما از همه مسئولین به ویژه شورای تامین شهرستان انتظار داریم که حضور فعال تری داشته باشند در بین مردم بیایند و مردم را قانع کنند و مردم هم همکاری لازم را داشته و دارند، انشالله این اختلاف هم در سطح شهرستان برطرف شود.

 

 

حجت الاسلام ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید برحمایت مسئولین استانی و کشوری از مردم محروم دالاهو گفت: با توجه به محرومیت شدید شهرستان دالاهو از طریق استان و حتی کشور نیازمند توجه ویژه به این شهرستان است که باید از طریق نماینده مردم شهرستان در مجلس پیگیری شود که مسئولین توجه ویژه ای به مردم این شهرستان داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: عوارض باقی مانده از جنگ مهاجرت، و نبود کارگاه‌ها و کار خانه هایی برای اشتغال، بطور طبیعی در پایین آمدن  سطح اقتصادی زندگی مردم شهرستان دالاهو تأثیر داشته و جبران این مهم نیازمند حمایت بیشتری دارد.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها