باحضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه عکس با کاروان عشق در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 307197
|
19:03 - 1400/06/03
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه عکس با کاروان عشق در اسلام آبادغرب+تصاویر
نمایشگاه عکس با کاروان عشق باحضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مجتمع غدیر اسلام آبادغرب افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  نمایشگاه عکس با کاروان عشق باحضور مدیرکل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، فرماندار اسلام آبادغرب و جمعی از هنرمندان شهرستان در مجتمع غدیر این شهر افتتاح شد.

بهرام فاضلی زاد با تشکر از قدرت احمدی عکاس خوب اسلام آبادغرب گفت : تصاویر این نمایشگاه خاطره انگیز و بسیار حرفه ای زیبا است و انسان را فضایی خاص قرار می دهد.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در بازدید از نمایشگاه عکس( با کاروان عشق) از زحمات هنرمند گرامی « قدرت احمدی »که روایت تصویری از عزاداری عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) وپیاده روی اربعین ازنجف تاکربلا را با هنر عکاسی ثبت و ضبط نموده تقدیر و تشکر نمود.

 

علاقمندان به هنر عکاسی و آثار معنوی عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین می توانند از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر با رعیت پروتکل های بهداشتی از امروز  لغایت  ۱۴ شهریور از نمایشگاه عکس( با کاروان عشق) واقع در  مجتمع غدیر اسلام آبادغرب بازدید نمایند.

 

این نمایشگاه به همت هنرمند گرانقدر « قدرت احمدی » با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه  و شهرستان اسلام آبادغرب و کانون بسیج رسانه شهرستان اسلام آبادغرب در راستای یادآوری و نشر بیشتر فرهنگ عزاداری سرور و سالار شهیدان در اربعین حسینی و ایام محرم که امسال بعلت شیوع کرونا با محدودیت های بیشتری همراه بود، برگزار شد.

قدرت احمدی هنرمند عکاس برجسته استان و شهرستان اسلام آبادغرب تا کنون موفق به کسب عناوین متعدد کشوری در حوزه عکاسی شده است و سالها مسئولیت های مختلف در انجمن عکاسان ؛ بسیج هنرمندان داشته اند. 

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد