در راستای هماهنگی عزاداری دهه آخر ماه صفر و ایام اربعین حسینی

دیدار مسئولین موکب های اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان

کد خبر: 307270
|
22:16 - 1400/06/21
نسخه چاپی
دیدار مسئولین موکب های اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان
در راستای هماهنگی عزاداری ایام اربعین حسینی مسئولین موکب های اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مسئولین و خادمین هیئت ها و موکب های شهرستان در راستای هماهنگی عزاداری دهه آخر ماه صفر و ایام اربعین حسینی با امام جمعه اسلام آبادغرب دیدار و گفتگو نمودند.

 

 

 حجت الاسلام موسوی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، اظهار کرد: به تعبیر بزرگان اربعین چراغی است تا عاشورا گم نشود و همه اینها به حرکت بزرگ حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام برمی گردد.

وی افزود: حال و هوای اربعین مثال زدنی است و شور و حال خاصی را در شهر ایجاد می کند و امیدواریم با گذر کردن از بیماری منحوس کرونا مراسمات اربعین همچون سال های گذشته برگزار گردد.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: در این ایام هر کسی هر چه از دستش بر می آید برای مجلس اباعبدالله انجام دهد چون ممکن است زمانی برسد که دستمان از دنیا کوتاه شود و آرزو کنیم ای کاش به دنیا باز گردیم و حتی کارهای کوچکی در گوشه و کنار مجلس امام حسین(ع) انجام دهیم تا دستگیر ما باشد.

 

وی تصریح کرد: به همت هیئت ها و موکب داران عزیز مظلومیت عزاداری خاندان اهل بیت (ع) جبران شود و در دهه آخر ماه صفر برنامه های درخور شأن اهل بیت(ع) برگزار شود.

 

 در ابتدای این جلسه قدرت اله نجفی دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد موکب های شهرستان گفت: مردم اسلام آباد غرب از قدیم میزبان زوار اباعبدالله الحسین (ع) بوده اند.

 

هیئت امناء، خادمین و مسئولین  هیئت ها و موکب های شهرستان در این جلسه نکته نظرات و دغدغه های خود را پیرامون عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان  مطرح نمودند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد