دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب خبرداد:

پخت بیش از 5هزار پرس غذای گرم با همت مواکب مردمی اسلام آبادغرب به مناسبت دهه آخر ماه صفر

کد خبر: 307278
|
15:37 - 1400/06/23
نسخه چاپی
پخت بیش از 5هزار پرس غذای گرم با همت مواکب مردمی اسلام آبادغرب به مناسبت دهه آخر ماه صفر
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان آبادغرب از پخت بیش از 5هزار پرس غذای گرم به مناسبت دهه آخر ماه صفر با همت مواکب مردمی در اسلام آبادغرب خبر داد.

قدرت اله نجفی دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آبادخبر،  از فعالیت 20موکب مردمی  در ایام اربعین حسینی در شهرستان خبر داد و گفت: امسال با توجه به اینکه بخاطر شیوع بیماری کرونا مرزهای زمینی عتبات عالیات باز نشده، موکب های مردمی همزمان با عزاداری هیئات مذهبی شهرستان با همکاری دفتر امام جمعه و حوزه علمیه اسلام آبادغرب در دهه آخر صفر به پخت غذای گرم می پردازند و با رعایت پروتکل های بهداشتی غذای نذری مابین عزاداران و نیازمندان در محلات کم برخوردار شهر توزیع می نمایند.

 

 

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری مراسمات ویژه رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)  و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در دهه آخر صفر، توزیع  ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط موکب های شهرستان برنامه ریزی شده است.

 

 

نجفی گفت: برای روز اربعین نیز برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای نوحه خوانی پاتوقی با کاروان خودروی در محلات شهر و طبخ غذا و توزیع در بین نیازمندان تدارک دیده شده است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد