بمناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) صورت گرفت؛

اهدای 20 فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب

کد خبر: 307470
|
15:02 - 1400/08/24
نسخه چاپی
اهدای 20 فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب
بمناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع)، 20 فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب اهداء گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم اهداء بیست فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب با حضور امام جمعه شهرستان بمناسبت میلاد امام حسن عسگری علیه السلام برگزار شد.

 

بهزاد احمدی معاون کمیته امداد شهرستان در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد59فقره جهیزیه به ارزش 8میلیارد ریال باکمک خیرین شهرستان به مددجویان ونوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب اهدء گردیده است.

 

 

 حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این آیین ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و تبریک زندگی مشترک به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با اشاره به سنت پیامبر اکرم (ص ) گفت: اهداف تشکیل زندگی را نباید فراموش کرد، زن و مرد از دو دنیای مختلف بهم پیوسته اند که زندگی مشترک را شروع کنند و هر کدام روحیات خاصی دارند که با همه تفاوتها از دو  دنیای خاص برای درکنار هم قرار می گیرند.

 

 زمانی موسوی در ادامه تصریح کرد: باید باخود تصمیم بگیریم تفاوت اخلاقی را با شرایطی که در آن تربیت شده کنارگذاشته، منیت ها را کنارگذاشته و ما شویم و زندگی مشترک رابا آرامش تشکیل دهیم.

 

 

 وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص)که می‌فرماید : مردی که به همسر خود ابراز علاقه ودوست داشتن  کند  این دوست داشتن تا قیامت درقلب آن زن خواهد ماند.

 

 حجت الاسلام زمانی موسوی در ادامه افزود: زن باید در شرایط سخت همه اوضاع خانواده را مدیریت  کند و مرد هم در جاهای دیگرزندگی خودراکنترل کند زن و مرد باید بدانند آسایش و آرامش در مادیات نیست زن و شوهر باید مکمل همدیگر باشند واز آسیب هایی که خانواده را تهدید می کند دوری کنند.

 

امام جمعه شهرستان درخاتمه گفت: باید حواسمان باشد رفتاری که ما با فرزندانمان داشته باشیم فرزندانمان همان رفتاررایاد گرفته و در آینده به ما تحویل می‌دهند، فرزندان در مقابل اخلاقیات خوب یا بد ما همه چیز را یاد گرفته و همان را اجرا می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد