امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

انتقاد از عدم انتصاب استاندار کرمانشاه/هنوز در دولت روحانی زندگی می کنیم

کد خبر: 307550
|
22:11 - 1400/09/19
نسخه چاپی
انتقاد از عدم انتصاب استاندار کرمانشاه/هنوز در دولت روحانی زندگی می کنیم
امام جمعه اسلام آبادغرب با انتقاد از عدم انتصاب استاندار کرمانشاه گفت: هنوز در دولت روحانی زندگی می کنیم

به گزارش اسلام آباد خبر ،  حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در بخشی از خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: انتصاب استاندار کرمانشاه با تاخیر مواجه شده که منشا خیلی از مشکلات در استان شده است ما از دولت جدید توقع داشتیم نسبت به استان‌های محروم و محرومتر عنایت ویژه ای داشته باشند و در اولویت کار خود قرار دهند.

 

وی افزود: حداقل سفرهای استانی خودشان را یکی از این سفرها استان کرمانشاه قرار می دادند و مطالبات مردم را می شنیدند ‌یقینا اراده برا حل مشکلات مردم هست اما اولویت ها متفاوت است امیدواریم هرچه سریعتر انجام شود چون باعث نگرانی و گلایه مردم شده است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب اظهار داشت:  مسئولان دولت قبل بلاتکلیف مانده اند و ترک فعل های آنان بسیار بیش از پیش شده است. متاسفانه ما پس از گذشت چهار ماه از سرکار آمدن دولت سیزدهم، «هنوز در دولت روحانی زندگی می کنیم».

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار گفت: این روز را باید به دو قشر تبریک گفت هم پرستاران که همانند حضرت زینب (س) برای سلامت مردم فدارکاری کردند و هم مدافعان حرم که از حرم مبارک این بانوی بزرگ اسلام دفاع کردند.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به مشکلات کمبود پرستار در این شهرستان گفت: کمبود پرستاران بومی و اشتغال پرستاران غیربومی که بعد از مدتی به واسطه زندگی شخصی به زادگاه شان انتقالی می گیرند یکی از مشکلات شهرستان اسلام آبادغرب است.

 

 وی یکی دیگر از مشکلات این قشر زحمتکش را حقوق و مزایای آنان عنوان کرد و از نمایندگان خواست این موضوع را پیگیری کنند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها