با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب/

مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغرب برگزار شد+فیلم و عکس

کد خبر: 307611
|
14:20 - 1400/10/09
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در اسلام آبادغرب برگزار شد+فیلم و عکس
مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب در تالار فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی با حضور باشکوه آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب و مسئولان شهرستان در تالار فرهنگیان این شهر برگزار شد.

 

 

در این مراسم سرهنگ ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به مردم انقلابی، مسئولین شهرستان و مدعوین، اظهار کرد: 9دی یوم الله است چون در این روز حقیقت دیده شد و بر بصیرت مردم افزوده شد و این روز و پیوند امت و امامت بود.

 

وی با اشاره به  فتنه 88 خاطرنشان ساخت: کج اندیشان داخلی(موسوی و ایادی وی) به بهانه تقلب در انتخابات  8 ماه کشور را به فتنه و آشوب کشاندند و هرچه مقام معظم رهبری و مراجع عزیز نصیحت کردند اثربخش نبود چون ملعبه دست اجانب قرار گرفته و اصل نظام را نشانه گرفته بودند که با حضور مردم و کنار رفتن غبار فتنه حقایق بر مردم آشکار شد و چنین روزی که مردم حقیقت را ببینند روز بصیرت و یوم الله است.

در ادامه این آیین حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب، و سرهنگ پاسدار دکتر مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص عوامل فتنه و نقشه های پشت پرده فتنه گران برای انقلاب به ایراد سخن پرداختند.

 

مردم شهیدپرور و انقلابی اسلام آبادغرب در سالروز 9 دی با فریاد های الله اکبر خامنه ای رهبر ضمن تجدید میثاق با ولایت، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و خشم و انزجار خود را از آمریکا و ایادی استکبار نشان دادند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد