گزارش تصویری|

آیین دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب+فیلم

کد خبر: 307631
|
14:39 - 1400/10/13
نسخه چاپی
آیین دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اسلام آبادغرب+فیلم
مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این آیین معنوی جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدعوین خیرمقدم گفت.

وی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن مبارزه با ظلم  سلطه گران استکبار در جبهه های مقاومت، عنوان کرد: شهید سلیمانی عمر بابرکت خود را برای مبارزه در راه خدا و خدمت به مردم به کار گرفت تا اینکه به مقام رفیع شهادت نائل گردید.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب نیز با تسلیت و گرامیداشت این ایام، اظهار داشت: از ویژگی های ممتاز شهید سلیمانی نسبت به دیگران، جهادی بودن ایشان است که مبارزات ایشان در شرق و غرب، شما و جنوب کشور و مبارزه و رزمندگی ایشان در جبهه مقاومت توانست حاشیه امنی برای کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به آیات قرآن در سوره عادیات، عنوان کرد: وقتی خداوند با اسب های زیرپای رزمندگان اسلام و جرقه سم اسبان قسم یاد می کند، این مقام و ارزش “جهاد” را در نزد پروردگار دوچندان بیان می کند، چون اگر جهاد در راه خدا نباشد کیان اسلام و انقلاب بر هم خواهد خورد.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: حاج قاسم یاری عزیز و گرانقدر برای رهبری بود که هیچ هزینه ای برای انقلاب نداشت و هرچه داشت اطاعت و خدمت رسانی بود که توفیق عظیم شهادت نصیب او گردید.

 

در این مراسم  خانم کمرخانی همسر شهید مدافع حرم شهرستان(شهید حاج خیرالله احمدی فرد) گزیده ای از وصیت نامه شهید سلیمانی و دیگر شهدای والامقام را قرائت نمود که با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان  به نمایندگی از خانواده معظم شهدا از ایشان تقدیر بعمل آمد .

در این آیین معنوی برنامه های متنوع زنده نویسی خوشنویسی، نقاشی و نمایشگاه هنری و تئاتر خیابانی به یاد قهرمان اجرا گردید و در خاتمه آیین روضه خوانی و سینه زنی سوگواری یاس نبوی و شهید سلیمانی با مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) برگزار گردید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد